کدخبر :172609 پرینت
07 بهمن 1393 - 22:54

حمایت رایتل از فیلمی که دیده شد؛

استقبال مردمی از «مذاکرات مستقیم آقای عبدی»

تهیه کننده فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از استقبال خوب مردم از این فیلم در دو هفته اول نمایش آن خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جلال چاوشیان در گفتگو با روابط عمومی رایتل با بیان این مطلب عنوان کرد: این فیلم با دست مایه قراردادن موضوع مذاکرات به دغدغه های مردم اشاره داشته و به همین دلیل ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده است.

وی ادامه داد: اکنون حدود دو هفته از اکران فیلم مذاکرات مستقیم آقای عبدی می­گذرد که با توجه به شرایط خاص اکران در این دوره، با استقبال خوبی مواجه شده است.

چاوشیان همچنین اظهار کرد: در اکران این دوره که مربوط به اکران اواخر سال می­شود شورای اکران این اجازه را داده بود تا هر تعداد فیلمی که خواستار اکران هستند اجازه اکران داشته باشند.

این تهیه کننده سینما افزود: این تصمیم به دلیل محدودیت تعداد سالن های سینما دشواری هایی را به وجود آورد و موجب شد  تمامی فیلم هایی که در این فصل اکران می شوند با مشکلاتی مواجه شوند.

چاوشیان گفت: انبوه اکران­ها امکان تبلیغات گسترده را از ما گرفت، همچنین قدرت انتخاب مخاطب را کاهش داده و تصمیم گیری را برای مردم سخت کرد، علاوه بر این، فصل امتحانات، سرمای هوا و نزدیکی جشنواره هم دیگر دلایلی بود که در کاهش نسبی استقبال مخاطبان بی تاثیر نبود.

تهیه کننده «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» ادامه داد: ما بدون اطلاع از تصمیم شورای اکران مبنی بر اجازه اکران به تمامی فیلم­های درخواست کننده، نسبت به اکران اقدام کرده و با توجه به تمامی مشکلات عنوان شده نتیجه خوبی گرفتیم.

چاوشیان گفت: با این وجود در نهایت این اثر توانست ارتباط خوب و مناسبی با مخاطبان برقرار کند و بررسی های صورت گرفته نشان داد که منتقدین، اهالی سینما و مردم از این فیلم بسیار راضی بوده و عمده­ترین مشکل ما محدودیت فرصت دیده شدن به شمار می­رود.

وی در پایان یادآور شد: این فیلم اثری با حضور یک بازیگر و تک لوکیشن بوده و با محدودیت های بالایی در فضای کمتر از 70 سانتی متر در 2 متر مربع اتفاق افتاده است.

چاوشیان گفت: بازی خوب آقای عبدی، کارگردانی بسیار خوب آقای شاه­حاتمی و فیلم نامه خوب باعث شد مخاطبان با اشتیاق کار را دنبال کنند.

وی در خاتمه گفت: سابقه اکران فیلم های تک بازیگره در دنیا وجود دارد اما این فیلم در حوزه تک بازیگر بودن با محتوای طنز اولین در جهان است و امیدواریم در آینده نیز با حمایت های بی دریغی که شرکت خدمات ارتباطی رایتل و جناب آقای مهندس صدری مدیرعامل این شرکت از فرهنگ و هنر دارند شاهد خلق آثار بهتری باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.