ارائه خدمات بدون کارت در دستگاه های خودپرداز میسر شد
بانک صادرات ایران در راستای افزایش رفاه جامعه و امنیت حسابهای مشتریان امکان ارایه خدمات بدون کارت بانکی از طریق دستگاههای خودپرداز را عملیاتی ساخت.
به گزارش سیتنا، این بانک به منظور افزایش رفاه جامعه و امنیت حسابهای مشتریان قابلیت جدیدی را بر روی دستگاههای خودپرداز ایجاد نموده که بر اساس آن در صورت مفقودی و یا سرقت کارت بانکی، مشتریان می توانند از طریق ورود شماره کارت و رمز اول نسبت به انسداد کارت خود اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به شعبه وجود ندارد.
این بانک در مرحله اول به صورت آزمایشی این قابلیت جدید را بر روی ٢۵٠ دستگاه خودپرداز خود در سراسر کشور فعال نموده که با مطلوب بودن نتایج حاصله، تا پایان سال قابلیت یاد شده بر روی کلیه دستگاه عملیاتی خواهد شد .
شایان ذکر است این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی و رضایت مندی بیشتر آنان نسبت به نصب ۴ هزار و ۶١١ دستگاه در اقصی نقاط کشور اقدام نموده که علاوه بر پرداخت وجه و خدمات معمول دارای قابیلت های ممتازی همچون: پرداخت اقساط، پرداخت حق بیمه کارفرمایان، پرداخت نذورات به مراکز خیریه و مذهبی و... می باشند.
گفتنی است دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود ٢ میلیون تراکنش مالی هموطنان را به موفقیت انجام می دهند و نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا می نمایند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید