کدخبر :172157 پرینت
17 دی 1393 - 19:34

مالکی تشریح کرد:

جشنواره کارتخوان بانک پارسیان چگونه برگزار شد

شیوه انتخاب و اهدای جوایز به برندگان خوش اقبال "جشنواره کارتخوان پارسیان" از سوی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان تشریح شد.

متن خبر

به دنبال برگزاری "جشنواره کارتخوان پارسیان " مالکی - مدیر روابط عمومی بانک پارسیان درباره شیوه انتخاب و اهدای جوایز برندگان آن توضیحاتی را ارایه کرد.

مالکی پیرامون برگزاری جشنواره کارتخوان پارسیان گفت: به منظور افزایش ظرفیت شبکه برای پذیرش ابزارهای الکترونیکی بانک پارسیان و ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر برای مشتریان این جشنواره برگزار گردید.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان افزود: با توجه به نیاز به انجام تغییرات گسترده زیر ساخت نرم افزاری و سخت افزاری در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و راه اندازی سوئیچ شارژ جدید شرکت برای تامین پین های موبایل، تغییر و راه اندازی سوئیچ پذیرندگی و صادرکنندگی ، طراحی مجدد شبکه زیر ساخت ارتباطی ، تقویت و استقرار سیستم های امنیتی جدید در بخش های فنی شرکت، طراحی و تولید نرم افزار دستگاه کارتخوان متناسب با سوئیچ جدید این امور با حمایت بانک و سرمایه گذاری قابل توجه صورت پذیرفت .

وی در همین خصوص افزود: همزمان با اجرایی شدن این تغییرات, تصمیم گرفته شد در راستای مشتری مداری و قدردانی از همراهی مشتریان بانک و باهدف اعتمادسازی هرچه بیشتر طرحی انگیزشی با عنوان جشنواره کارتخوان پارسیانی ، طراحی و اجرا گردد.

مالکی در پایان ضمن مطلوب توصیف کردن فعالیت بانک پارسیان در حوزه خدمات الکترونیکی پس از انجام تغییرات فنی ایجاد شده ، افزود : مراسم قرعه کشی جشنواره کارتخوان پارسیان در محل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در تاریخ 20 آبان ماه 1393با حضور نمایندگان بانک مرکزی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک برگزار شد و برندگان خوش اقبال این جوایز به قید قرعه انتخاب شدند، اما با توجه به مقارن شدن این قرعه کشی با ایام محرم و صفر اهدای جوایز به میلاد حضرت رسول اکرم (ص) موکول شد و جوایز در این موعد به برندگان اهدا خواهد گردید.

لازم به ذکر است: جوایز جشنواره کارتخوان های پارسیان عبارتند از: 10 دستگاه خودرو ریو، 20 سفر مالزی، 1000 جایزه 2 میلیون ریالی و 2000 جایزه 1 میلیون ریالی.

همچنین در بخشی از جشنواره مذکور با نام "زنگ مهر" به 301 دانش آموز که با خرید از دستگاه پوز پارسیان ازطریق ارسال پیامک و دریافت شماره پیگیری تراکنش خرید در قرعه کشی شرکت نمودند، یک دستگاه تبلت اهدا خواهد شد.

گفتنی است: جشنواره کارتخوان پارسیان با هدف افزایش اعتماد مشتریان نسبت به خدمات دستگاه های کارتخوان بانک از تاریخ 17 شهریور تا 17 مهر ماه 1393 برگزار گردید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.