کدخبر :171780 پرینت
28 آذر 1393 - 01:13

معرفی مدیرجدید امور شرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری های بانک پارسیان

مدیر عامل بانک پارسیان طی حکمی، مدیرجدید امورشرکت ها، مجامع وسرمایه گذاری های این بانک را منصوب کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طی حکمی از سوی دکتر دیواندری، سکان مدیریت امور شرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری ها به وجیه اله ساعدی واگذارشد.

رضایی، معاون مالی بانک پارسیان در آیین معارفه ساعدی، ضمن خوش آمدگویی و اعطای حکم انتصاب به ایشان، ابراز امیدواری کرد که با اندوخته علمی و مدیریتی ایشان شاهد پیشرفت روزافزون در بانک بویژه در حوزه مالی باشیم.

ساعدی نیز ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به معاونت مالی بانک، اظهار داشت: بانک پارسیان به عنوان افتخاری برای کشور، سیستم نوین بانکداری را وارد و دراین راستا زنجیره ارزش فعالیت های پولی را تکمیل کرده است.

ایشان با اشاره به اینکه مدیر عامل بانک همواره دید مثبتی نسبت به دریاچه های مالی کشور و همچنین بورس داشته اند، خاطرنشان کرد: با دوراندیشی و تدبیری که ایشان نسبت به ذخایر مالی کشوردارند، قادرخواهند بود بانک پارسیان را به شکوفایی در عرصه های داخلی و بین المللی برسانند.
لازم به ذکر است که ساعدی علاوه بر تدریس در کرسی های دانشگاهی مالی و حسابداری، سوابق درخشانی در کارنامه کاری خود داردکه از آن جمله می توان به مدیرعاملی شرکت لیزینگ ایران خودرو، شرکت کارخانجات کابلسازی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی هلال احمر، شرکت کابلسازی ایران،مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مهتاب شمال، عضویت در هیئت مدیره شرکت کارگزاری آریا بورس و شرکت سرمایه گذاری و ساختمان بانک تجارت، معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و همچنین مشاورمدیرعامل شرکت بورس کالای ایران و شرکت پتروفرآوران اطلس نام برد. گفتنی است که دراین مراسم از زحمات بشرخواه، مدیر پیشین امور شرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری ها قدردانی شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.