مهمترین مزیت رقابتی شرکت مخابرات ایران چیست؟
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت به عنوان تنها اپراتور کشور در سه حوزهی سیار ، ثابت و دیتا به ارایهی خدمات میپردازد؛ این مهمترین مزیت رقابتی است که با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه حفظ خواهد شد.
به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی در بیان مزیتهای رقابتی شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: از دیگر مزیتهای این شرکت، گستردگی حوزهی خدمات رسانی آن است. این شرکت در تمامی نقاط کشور حتی در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی نیز خدمات رسانی میکند.
وی افزود: مزیت دیگر اینکه، شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، با حضور افراد متخصص به پاسخگویی میپردازد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جهت گیری استراتژی شرکت را بر اساس این مزیتها بیان کرد و گفت: مخابرات در حال ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مخابراتی به روز است تا با هدف بهینه کردن سود و ارایه خدمات، شرکت را به سمتی هدایت کند که بر اساس استراتژی قیمت بتواند سود بیشتر و اعتماد برای ذینفعان شرکت فراهم کند.
مهندس ابراهیمی همچنین به کیفیت، قیمت و برند برتر شرکت مخابرات ایران در فروش و تامین محصولات اشاره کرد و گفت: این سه باید با هم رابطه مستقیم داشته باشند تا هم شرکت متضرر نشود و هم مورد قبول مشتری باشد.
وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات ایران، در بخش خدمات نیز بر اساس فناوری جدید و نیاز جامعه باید امکانات لازم را در زمینه باند پهن فراهم کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید