کدخبر :16860 پرینت
05 مهر 1393 - 09:05

نمره قابل قبول عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزارت ارتباطات

متن خبر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با نمایندگان و رصد مشکلات در حوزه‌ی ICT خوب عمل کرده و من نمره قابل قبولی را به این وزارت‌خانه می‌دهم.

 

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در ارزیابی عملکرد یک ساله وزارت ارتباطات، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزرات خانه‌هایی است که کمترین حاشیه را در این مدت داشته است و این وزارت‌خانه به لحاظ پارلمانی، بهترین سطح تعامل با مجلس و نمایندگان را در دوره‌ی فعالیت یک ساله‌ در کارنامه خود داشته است.

نماینده‌ی مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت عملکرد وزارت ارتباطات و مثمر ثمر بودن فعالیت های این وزارت، اذعان داشت: خوشبختانه وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، از قبل، مشکلات، معضلات، نواقص و نارسایی‌های را در نقاط مختلف کشور رصد کرده و در هر استانی به تفکیک مسائل حوزه ICT ، آن ها را مورد ارزیابی و مطالعه قرار داده و به تبع برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده است.

بیاتیان در ادامه تشریح کرد: وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات در هر استان با نمایندگان، استاندار و فرمانداران جلسه گذاشته  و اعلام کرد که در مدت زمان مشخص در ارتقای این مساله یا بهبود و یا بازسازی آن فعالیت خواهیم داشت.

نماینده‌ی مردم بیجار در خانه‌ی ملت در ادامه گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، عنوان کرد: وزارت ارتباطات در دولت آقای روحانی از نظر عملکرد تخصصی، از وزارت‌خانه‌های خوب و مثبت محسوب  می‌شود و بعد از وزارت بهداشت، در رتبه دوم قرار دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: این وزارت‌خانه در ارتباط با نمایندگان و رصد مشکلات در حوزه ICT خوب عمل کرده و من نمره‌ی قابل قبولی را به این وزارت‌خانه می‌دهم و امیدوارم نارسایی‌های موجود را رفع کنند.

بیاتیان ادامه داد: امیدوارم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای رفع نارسایی ها، کمبودها و معضلاتی که ناشی از نوع نگاه دولت قبل به این وزرات‌خانه بوده، هرچه سریعتر اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

هم‌چنین نماینده‌ی مردم بیجار در خانه ملت، گفت: ما معتقدیم که وزارت ارتباطات همان طور که خود جناب وزیر هم اعلام نموده‌اند، توان اشتغال‌زایی در حوزه‌ی ICT در کشور را دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: امیدوارم وزارت ارتباطات بتواند با دارا بودن پتانسیلی که در ایجاد اشتغال در حوزه‌ی کارآفرینی و اشتغال در بخش خصوصی دارد، در این امر نیز موفق باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.