چند رسانه برای نمایشگاه مطبوعات ثبتنام کردند؟
در چهار روز نخست ثبت نام رسانه ها در سامانه الکترونیکی perssexpo.ir، بالغ بر 100 نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع رسانی و موسسه مطبوعاتی برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ثبت نام کردند.
به گزارش سیتنا، در 4 روز نخست ثبت نام اولیه برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، 13 روزنامه، 6 دوهفته نامه، 11 هفته نامه، 22 ماهنامه، 4 فصلنامه، 7 خبرگزاری، 17 پایگاه خبری، 10 موسسه مطبوعاتی و 13 متقاضی از بخش «صنایع،خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات» ثبت نام اولیه نموده اند.
تمامی رسانه های مکتوب و مجازی دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تنها تا 20 شهریور فرصت دارند در سامانه perssexpo.ir ثبت نام کنند؛ پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود.
امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات (اینجــــا) انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند نمود.
در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
امسال متقاضیان شرکت در نمایشگاه مطبوعات به چهار دسته اصلی تقسیم شده اند:
الف) مطبوعات (روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)
ب) خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی.
ج) مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها.
د) صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی (چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...)
روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شماره تلفن های 9-88723227 مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید