شبکه تلفن ثابت کشور سرمایه بزرگ مخابرات است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اصلی ترین، مهمترین و اساسی ترین اهرمی که باعث پیشرفت مخابرات در کشور می شود اهرم نیروی انسانی است.
به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی در جمع پرسنل شرکت مخابرات افزود: وجود نیروی انسانی شاداب ، دوست و علاقه مند به شرکت، از ارکان اصلی یک سازمان موفق است که شرکت مخابرات ایران خوشبختانه از آن بهره مند است.
ابراهیمی، با اعتقاد بر اینکه کار در یک محیط دوستانه و صمیمی خیلی از مسایل و مشکلات را حل می کند گفت: همه ما باید در کنار هم کارها را بگونه ای انجام دهیم که درخور شأن خود و شرکتمان باشد.
وی ارزش کار مخابرات را مانند الماس توصیف کرد و افزود: تأمین ارتباطات برای آحاد مردم یک کار خداپسندانه ای ست که ارزشش از الماس کمتر نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نقش حوزه ارتباطات را در کشور بزرگ و مهم دانست و خاطر نشان کرد: انتقال یک پیام حیاتی ، برقراری ارتباط دو نفر از راه دور ، ایجاد فضای تبادل اطلاعات بر بستر اینترنت و صدها خدمات ارتباطی دیگر، ضرورت ارتباطات را در هر جامعه ای ثابت می کند.
مهندس ابراهیمی شبکه تلفن ثابت کشور را سرمایه بزرگ مخابرات عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم بر بستر این شبکه ارزشمند، می توانیم سودآوری زیادی برای مخابرات داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: علوم ارتباطات در تمام تار و پود جامعه ورود کرده است از اینرو، حوزه های تحقیقاتی ، پزشکی ، صنعتی ، سلامت و ... نیازمند کار با ارزش شما کارکنان توانمند حوزه مخابرات و ارتباطات است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خطاب به کارکنان مجموعه شرکت مخابرات ایران گفت: دوستان من، مخابرات تنها شرکتی است که همواره با ارایه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت و سیار، مورد نیاز تمامی آحاد مردم است. پس با تلاش و کوشش خود باید محبوبیت این شرکت را همیشه حفظ کنیم.
مهندس ابراهیمی ، خود و کارکنان را متعهد مردم و سهامداران دانست و افزود: سرویس دهی مطلوب ، افزایش درآمد و حفظ منافع سهامداران سه اصلی ست که باید رأس کارهای ما باشد.
وی، امنیت شغلی کارکنان را یکی از مهمترین دغدغه های آنان بیان کرد و گفت: ان شاءالله با داشتن یک امنیت شغلی و نیروی انسانی متعهد ، متخصص و علاقه مند به سازمان، بتوانیم از هر مانعی در راه پیشرفت عبور کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارزش تمامی نیروهای شرکت مخابرات را چه در دورافتاده ترین جای کشور و چه در نزدیک مرکز، یکسان دانست و افزود: تمامی همکاران چه بخش خصوصی و چه رسمی ، کوچک و بزرگ ، دور و نزدیک برای ما عزیز و محترم هستند فقط بنا به مسؤولیت آنان، نقش آنها تفاوت دارد.
مهندس ابراهیمی، استقلال در عملکرد و نظارت بر تمامی شرکت های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران را از خواسته های خود مقابل اعضای محترم هیأت مدیره مطرح کرد و گفت: خوشبختانه با اختیاراتی که هیأت محترم مدیره شرکت مخابرات ایران به من دادند، راحت تر می توانم بر عملکرد تمامی بخشها با التزام به قوانین و اهداف، نظارت داشته و مصوبات آن هیأت محترم را اجرا کنم.
وی، تعامل با دیگر سازمان های حوزه ارتباطات و ICT را ضروری دانست و افزود: از نظر من تمامی شرکت های حوزه ارتباطات که پروانه کار در این حوزه را دریافت کردند با ما یک خانواده هستند. لذا باید با تعامل و همفکری با هم با حاکمیت عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در خدمت آحاد مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، حفظ منافع سهامداران را امری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راه های حفظ ارزش سهام و افزایش سود، توسعه پایدار ، منظم و قابل قبول است.
مهندس ابراهیمی، ضابطه مند کردن نحوه پرداخت ها و تشویقی ها را یادآور شد و افزود: قطعا فردی که زحمت می کشد باید به نحو صحیح و سریع از او تشکر و قدردانی کرد.
وی در پایان با بیان اینکه جلسه ای دیگر را برای پرسش و پاسخ همکاران برگزار خواهیم کرد، گفت: مباحث مربوط به استمرار بازنشستگی و محاسبه رفاهیات را در اولویت کاری خود قرار دادم و با جلسه ای که با هیأت محترم مدیره خواهم داشت مسئله را پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید