ایجاد 80 شغل جدید در ازای هر 1000 کاربر باند پهن
مدیرعامل همراه اول با اشاره مزایای نسل های بالاتر تلفن همراه، گفت: مطابق تحقیقات انجام شده، در ازای هر 1000 کاربر باند پهن، 80 شغل جدید ایجاد می شود و هر 10 درصد رشد ضریب نفوذ باند پهن در کشورهای در حال توسعه، 1.4 درصد رشد GDP را در پی دارد.
به گزارش خبرنگار سیتنا، "وحید صدوقی" که روز یکشنبه 19 مرداد ماه در جشن 20 سالگی همراه اول سخن میگفت، ضمن تشکر از زحمات تمامی کسانیکه در طول این سالها برای رشد و اعتلای صنعت تلفن همراه تلاش کرده اند، گفت: واحد سازمانی کوچکی که بیست سال قبل در شرکت مخابرات ایران ایجاد شد، امروز به بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و خاورمیانه تبدیل شده است.
صدوقی با بیان اینکه در سال 73 با تصمیم بهنگام مدیران وقت وزارت پست و تلگراف و تلفن، ایران در جایگاه سوم منطقه، استفاده از فناوری GSM را آغاز کرد، گفت: اینک شبکه همراه اول 95 درصد از جمعیت کشور در کلیه شهرها و بیش از 45 هزار روستا و نیز 70 هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی را زیر پوشش قرار داده و مشترکین این اپراتور از طریق 66 میلیون سیم کارت، خدمات ارتباطی دریافت می کنند.
صدوقی تاکید کرد: با این همه آنچه که موجب افتخار همراه اول است، تربیت هزاران مدیر، کارشناس و تکنیسین و اتکا به توان داخلی برای ایجاد توسعه سازمان، دانش فنی و مدیریت صنعت اپراتوری در کشور است.
مدیرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به نقش و زحمات وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره بیست ساله، از ایشان قدردانی کرد و اظهار داشت: قدرمسلم رویکرد دکتر واعظی در توجه به مشتری مداری و تسهیل دریافت خدمات نوین ارتباطی باند پهن از طریق حذف انحصار، ایجاد یک فضای رقابتی جدی و ارزیابی مستمر اپراتورها، منافع بی شماری برای کاربران فراهم خواهد کرد.
صدوقی با اشاره مزایای نسل های بالاتر تلفن همراه گفت: مطابق تحقیقات انجام شده، در ازای هر 1000 کاربر باند پهن، 80 شغل جدید ایجاد می شود و هر 10 درصد رشد ضریب نفوذ باند پهن در کشورهای در حال توسعه، 1.4 درصد رشد GDP را در پی دارد.
وی در پایان با تشریح برنامه پنج ساله راهبردی همراه اول که سرمایه گذاری هشتاد هزارمیلیارد ریالی را در شبکه هدفگذاری کرده است، اظهار داشت: باور داریم امروز همراه اول یک سرمایه ملی است که ثمره تلاش جوانان، کارشناسان و مدیران این مرز و بوم است و مسلماً رشد و اعتلای آن در دنیایی که برندهای نمادین برای توسعه یافتگی کشورها به حساب می آیند می تواند افتخاری برای هر ایرانی باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید