کدخبر :1543 پرینت
26 بهمن 1390 - 17:15

معرفی سامانه‌ی تلفنی فروش، پشتیبانی و رفع خرابی اینترنت پرسرعت در تهران

متن خبر

سامانه‌ی 2828 شرکت مخابرات استان تهران به منظور فروش، پشتیبانی و رفع خرابی و ارائه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته راه اندازی شده است.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مشترکین تلفن ثابت در تهران می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات این سامانه بعد از شماره گیری 2828 از تلفن ثابت و 0212828 ازطریق تلفن همراه به این سامانه وصل شوند.

 

شهروندان تهرانی چنانچه  اشتراک اینترنت پرسرعت را خواستار باشند با فشردن کلید شماره  1 به اپراتورهای فروش سامانه وصل شده و می‌توانند اطلاعات و شرایط ثبت نام را بدست آورده و در صورت تمایل ثبت نام نهائی را انجام دهند.

 

همچنین مشترکین اینترنت پرسرعت بافشردن کلید شماره 2 به قسمت پشتیبانی فنی و رفع خرابی وصل می‌شوند که بعد از وارد نمودن شماره تلفنی که اینترنت پر سرعت بر روی آن قرار دارد:

الف: با فشردن کلید شماره 1 می‌توانند پیغام خرابی بگذارند و در اسرع وقت (حداکثر تا یک ساعت) کارشناسان واحد خرابی باشماره تلفن دارای اینترنت پرسرعت مشترک تماس خواهندگرفت و رفع مشکل می‌کنند.

ب: با فشردن کلید شماره 2 به اپراتورهای رفع خرابی و پشتیبانی فنی وصل شده و می توانند به صورت مستقیم مشکل خود را بیان نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.