کدخبر :15373 پرینت
06 تیر 1393 - 19:12

بررسی ارایه‎ی تماس تصویری رایتل به گروه‎های خاص

متن خبر

دبیر شورای عالی فضای مجازی، در خصوص اظهارات اخیر مدیرعامل رایتل مبنی بر امکان ارائه‎ی تماس تصویری در قالب گروه‎های خاص مثلا اعضای یک خانواده، واکنش نشان داد.

 

به گزارش سیتنا، محمدحسن انتظاری - دبیر شورای عالی فضای مجازی - در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که رایتل اخیرا اعلام کرده که سرویس‌هایی را تعریف کرده‌ که به عنوان مثال در قالب آن‌ها اعضای خانواده بتوانند از این سرویس استفاده کنند و شورای عالی فضای مجازی در رابطه با این موضوع چه واکنشی خواهد داشت؟ اظهار کرد: ما این تغییرات جدید را بررسی خواهیم کرد و به زودی نتیجه را اعلام می کنیم.

 

گفتنی است؛ مدیر عامل اپراتور سوم اخیرا درباره تماس‌های تصویری و وصل شدن مجدد آنها گفته بود:‌ این مساله در شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی است و ما امیدواریم در آینده نزدیک امکان برقراری مجدد این تماس‌ها فراهم شود.

 

صدری گفته بود البته ما سرویس‌هایی را هم تعریف کرده‌ایم که به عنوان مثال در قالب آن‌ها اعضای خانواده بتوانند از این سرویس استفاده کنند که البته اجرای این طرح‌ها منوط به صدور مجوز شورای عالی فضای مجازی است.

 

مدیر عامل اپراتور سوم تاکید کرده بود: البته ما درخواستی هم از شورای عالی فضای مجازی داریم و آن این که با توجه به این مساله که طی مدتی که دوره انحصار رایتل به شمار می‌رفت ما برای یک سال نتوانستیم این سرویس را ارائه کنیم تا برای ما تمهید ویژه‌ای در نظر بگیرند و پس از ارائه خدمات نسل سه توسط سایر اپراتورها برای دوره‌ای ارائه تماس تصویری در انحصار رایتل باشد.

 

وی همچنین اظهار کرد: تماس تصویری در ابتدای کار به نوعی ویترین رایتل بود حال ممکن است این تصمیم گیری درست یا غلط بوده باشد اما به هر حال این گونه بوده و حال ما امیدواریم که با صدور مجوزها در آینده نزدیک بار دیگر بتوانیم این خدمت را ارائه کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.