کدخبر :15017 پرینت
17 خرداد 1393 - 09:25

با رادیو/ تلویزیون همراه رایتل هیچ برنامه‎ای را از دست ندهید

اگر حین حرکت و یا به هر دلیلی برای شنیدن برنامه رادیویی یا تلویزیونی مورد علاقه خود به رادیو یا تلویزیون دسترسی ندارید، رادیو همراه رایتل، بهترین گزینه‎ی پیش روی شماست.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، اکنون که چندین ماه از راه‎اندازی دو سرویس رادیو و تلویزیون همراه رایتل می‎گذرد و مشترکان این اپراتور از مزایای استفاده از این سرویس‎های مدرن بهره مند شده‎اند، سایر مشترکان تلفن همراه در کشورمان نیز در صدد استفاده از این خدمات جدید رایتل هستند.

با استفاده از این سرویس‎ رایتل که با همراهی صداوسیما و همزمان با نمایشگاه الکامپ 92 به بهره برداری رسید، مشترکین رایتل می‎توانند با استفاده از سیم‎کارت و اینترنت این اپراتور با سرعت و کیفیت مطلوب به شبکه‎های رادیویی و تلویزیونی دسترسی پیدا کنند.

اکنون مشترکان رایتل با استفاده از این سرویس به کانال‎های تلویزیونی و شبکه‎‎های رادیویی داخلی دسترسی دارند و با هزینه‎ای به مراتب پایین‎تر نسبت به موارد مشابه (شنیدن کانال های رادیوی و تلویزیونی روی وب) می‎توانند از این خدمات بهره برند.

گفتنی است؛ برای استفاده از رادیو - تلویزیون همراه رایتل لازم است سرویس انتقال داده رایتل خود را بدون هزینه‎ی اضافی و تنها با مراجعه به آدرس tv.rightel.ir فعال و گزینه‎ی رادیو/تلویزیون رایتل را انتخاب کنید.

هزینه‎ی این سرویس‎های رایتل، پس از انتخاب شبکه و پخش برنامه‎ی مورد نظر، مطابق قیمت ترافیک رایتل یعنی به ازای هر مگابایت مصرف، معادل 50 ریال، محاسبه خواهد شد. بطور مثال هزینه تماشای یک ساعت تلویزیون همراه حدودا 4500 ریال (به ازای 90 مگابایت) هزینه در بر خواهد داشت و این رقم برای شبکه‎های رادیویی به مراتب پایین‎تر است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام و تشكر از مطلب خوبتون البته به عنوان يك استفاده كننده عرض كنم تعرفه رايتل بيشتر از اين حرفها است كه مطرح فرموديد بطور مثال بنده اخبار 20:30 را ديدم اونم بطور ناقص حدود 1800 تومان برام هزينه داشت
دوست گرامی من هم از سرویس تلویزیون رایتل بارها و بارها استفاده کردم ولی این رقمی که شما گفتین رو پرداخت نکردم. احتمالا اشتباه محاسبه کردین
نمیتونمtv رایتل رو فعال کنم

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.