سرویس جدید رایتل برای برقراری مکالمه، زمانیکه اعتبار کافی ندارید!
سرویس جدید اپراتور سوم تلفن همراه در کشورمان با نام "به جای من" از 16 اردیبهشت ماه 93 برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور راه اندازی شد.
به گزارش سیتنا، با این سرویس درخواست پرداخت هزینه تماس از مخاطبین دیگر رایتل در هنگام نیاز امکان پذیر است. به عبارت دیگر، مشترکان رایتل با استفاده از سرویس "به جای من" میتوانند با شمارهگیری پیش کد 444 قبل از شمارهی مشترک مقصد، از دیگر مشترکین درخواست نمایند تا هزینهی مکالمه را متقبل شوند. در این حالت، ارتباط از طریق سیستم گویا با مشترک مقصد برقرار شده و امکان رد و یا قبول تماس "به جای من" برای او فراهم میشود و درصورت پذیرش توسط مخاطب، تماس برقرار شده و هزینهی تماس از اعتبار مشترک مقصد کسر یا بر روی قبض دورهی بعد او محاسبه خواهد شد.
این سرویس رایتل، قابل استفاده در شرایط اضطراری است و در مواردی که نیاز به یک تماس فوری داشته ولی از اعتبار کافی برخوردار نباشید، راهگشا خواهد بود.
خانوادهها نیز بهعنوان یکی از اصلیترین مشتریان هدف این سرویس، در مواقعی که فرزندانشان شارژ کافی جهت برقراری تماس ندارند، بدون نگرانی و به راحتی می توانند با آنها در ارتباط باشند.
گفتنی است؛ استفاده از این سرویس رایگان بوده و هیچگونه هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت و درصورتیکه مشترک مقصد، تماس "به جای من" را دریافت و هزینه تماس را تقبل نماید، کارکرد بر حسب تعرفه یک تماس عادی محاسبه میگردد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید