کدخبر :14416 پرینت
13 اردیبهشت 1393 - 13:33

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه‎های رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران +تصاویر

متن خبر

با گذشت چهار روز از نمایشگاه کتاب، غرفه های رایتل همچنان جزء پراقبال ترین غرفه های نمایشگاه هستند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، با آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بازدید کنندگان این نمایشگاه استقبال چشمگیری از غرفه های رایتل به عمل آورده اند.

بر اساس این خبر رایتل با در اختیار داشتن چهار غرفه در محوطه نمایشگاه بین المللی کتاب- مصلی تهران- میزبان بازدید کنندگان از این نمایشگاه می باشد.

 

شایان ذکر است بازدید کنندگانی که قصد استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارند می توانند با مراجعه به غرفه رایتل نسبت به خرید سیم کارتهای رایتل ویژه نمایشگاه اقدام کنند.

 

بنابر این گزارش، با خرید هر یک از سیم کارتهای رایتل در این نمایشگاه و با اولین استفاده از سیم کارت خریداری شده (اعم از اینترنت، پیامک و یا تماس) یک سیم کارت رایگان هدیه به مشترک تعلق می گیرد.

 

 

علاوه بر این مشترکین می توانند با فعالسازی سیم کارت خود، علاوه بر استفاده از خدمات بسته آغازین شامل 500 دقیقه مکالمه، 500 پیامک و 500 پیام چندرسانه ای درون شبکه و همینطور MB500 اینترنت رایگان، از 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان درون شبکه بر روی سیم کارت های اعتباری و 1GB اینترنت رایگان بر روی سیم کارت دیتا نیز بهره مند شوند.

 

علاقمندان به استفاده از خدمات ویژه رایتل می توانند در زمان دایر بودن نمایشگاه با مراجعه به غرفه های رایتل، با خدمات نوین این اپراتور آشناشده و نسبت به تهیه سیم کارتها اقدام کنند.

انتهای پیام

 

برای مشاهده گزارش تصویری سیتنا از غرفه‎های رایتل در نمایشگاه کتاب اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.