کدخبر :14329 پرینت
08 اردیبهشت 1393 - 19:43

کارگروه پست بر محور ارایه خدمات و مشتری مداری متمرکز شده است

متن خبر

دبیر کارگروه "پست، درگاه ارایه خدمات" در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در راستای ماهیت خدمت رسانی شرکت پست، محورهای اصلی این کارگروه، بر موضوع ارایه خدمات و مشتری مداری متمرکز شده است.

به گزارش سیتنا، ترابی افزود: در راستای تدوین شعار جشنواره مبنی بر "توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ساز ارتقای حقوق شهروندی"، هدف از تشکیل این کارگروه اهمیت و نقش اساسی پست در جامعه و همچنین معرفی، شناسایی، حمایت و پشتیبانی از فعالان عرصه فاوا در زمینه ارایه خدمات پستی است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست ادامه داد: بر اساس بررسی های به عمل آمده تا کنون این کارگروه با استقبال خوبی از سوی علاقمندان روبرو شده به طوری که حضور ثبت نام کنندگان در مقایسه با سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این که در سال جاری تعداد کارگروه های جشنواره نیز افزایش یافته است، گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بخش های مختلف، مقرر شد به هر یک از سازمان ها و شرکت های وابسته وزارت، کارگروهی مجزا اختصاص یابد؛ تا امکان پرداختن به ظرفیت های موجود در آن بیشتر فراهم شود.

دبیر کارگروه پست با اشاره به این که کارگروه مذکور از جمله کارگروه های جدید جشنواره است که در این دوره حضور یافته، افزود: این کارگروه به منظور برگزاری بهینه جشنواره، جلسات مستمری را به ریاست مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، نجاری، عضو هیات مدیره پست، صباغی، عضو هیات مدیره پست بانک ایران، بوداغی، معاون فنی مدیرعامل پست، حی شاد، مدیرکل مهندسی عملیات پستی و اینجانب تشکیل داد.

ترابی در خصوص اهداف تشکیل کارگروه پست، اظهارکرد: تشکیل کارگروه مذکور در راستای ارتقای جایگاه پست و فرهنگ‌سازی و تکریم وهمچنین برقراری تعامل میان دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست صورت گرفته که به واسطه آن فعالان عرصه پست در زمینه تولید محصولات و پشتیبانی خدمات پستی، به ویژه فعالان عرصه بازار الکترونیک پست نیز شناسایی، انتخاب و معرفی می شوند.

وی با تاکید برایجاد سرویس نوین بازار الکترونیک شرکت پست که خدمتی مبتنی بر فناوری های الکترونیکی و ارتباطی است افزود ؛شکل گیری کارگروه پست، فرصت مناسبی است تا فعالان این عرصه شناسایی ،حمایت و پشتیبانی شوند.

دبیر این کارگروه ادامه داد: محورهای کارگروه پست شامل نوآوری در طراحی و ارایه سرویس های نوین پستی با هدف برطرف سازی نیازهای مشتریان، به کارگیری فناوری در بهبود خدمات موجود با هدف ارتقای کیفیت و اقتصادی نمودن، فروشگاه های فعال در بازار الکترونیک شرکت پست، ذی نفعان و تامین کنندگان در حوزه پست و پست بانک و توسعه کسب و کار با فروش اقساطی تولیدات از طریق سرویس نمایندگی فروش پست بانک است.

ترابی با بیان این که مهلت پایانی ثبت نام در جشنواره فاوا دهم اردیبهشت ماه جاری است؛ اعلام کرد: ارزیابی شرکت کنندگان بلافاصله پس از مهلت مذکور توسط هیات داوری پست انجام خواهد شد و برگزیدگان به منظور داوری نهایی به کمیته سنجش جشنواره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.