کدخبر :14050 پرینت
25 فروردین 1393 - 15:29

همراه اول برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه شد

متن خبر

در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه تقدیر شد.

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه 25 فروردین ماه، در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس محمود خسروی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت 3 ستاره در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاست گذاری، به همراه اول اعطا شد.

در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته، 2 شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت 3 ستاره شدند و همراه اول تنها اپراتور تلفن همراه کشور بود که این گواهینامه را دریافت کرد.

در این مراسم دکتر "واعظی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از کلیه شرکت هایی که این توانایی را در خودشان دیدند که می توانند در این مسابقه علمی و تخصصی شرکت کنند، خودشان را عرضه کنند و محک زده شوند که در چه رده ای هستند، تشکر کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاران در مورد نحوه حضور اپراتورهای تلفن همراه در این ارزیابی، گفت: همراه اول که حضور یافت و گواهینامه اشتهار سه ستاره دریافت کرد؛ ایرانسل خودش را برای حضور آتی آماده می کند؛ رایتل هم بعد از توسعه کمی، حضور پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.