کدخبر :13829 پرینت
16 فروردین 1393 - 14:12

Secunia و مدیریت رایگان وصله‌های امنیتی

متن خبر

محصول جدید سکونیا تحت عنوان Secunia PSI برنامه‌های روی کامپیوتر شما را بروزرسانی کرده و شما را از تهدیدات احتمالی مصون نگه می‌دارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، بازرس نرم‌افزارهای شخصی سکونیا یا همان Secunia PSI یک راهکار امنیتی رایگان است که آسیب‌پذیری‌های موجود در برنامه‌های موجود روی سیستم‌ها (غیرمایکروسافتی) را شناسایی کرده و از این رو دروازه کامپیوتر شما به روی تهدیدات را بسته نگه می‌دارد.

 

نحوه کار این راهکار بدین صورت است که این محصول، برنامه‌های موجود روی سیستم شما را اسکن کرده و برنامه‌هایی که نیاز به بروزرسانی امنیتی دارند را شناسایی می‌کند تا آن‌ها را در مقابل تهدیدات سایبری مصون نگه دارد. سپس بروزرسانی‌های موجود را دانلود می‌نماید. این راهکار حتی عملیات بروزرسانی این برنامه‌ها را به صورت خودکار در می‌آورد تا فراهم کردن ایمنی به امری ساده تبدیل شود.

 

استفاده از اسکنری مانند Secunia PSI 3.0 برای هر نرم‌افزار ضدویروس نوعی مکمل محسوب می‌شود و از آنجایی که راهکاری رایگان است، برای هر کاربر خانگی ضروری است. علاقه‌مندان به این راهکار می‌توانند آن را از سایت http://www.ertebateamn.com/index.php/contanctus/secunia-psi تهیه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.