کدخبر :1378 پرینت
07 بهمن 1390 - 10:21

حمله‌ی هکرهای رژیم غاصب صهیونیستی به چندین سایت کوچک ایرانی

متن خبر

گروهی از هکرهای اسرائیلی مدعی هستند که تعدادی از سایت‌های ایران را در واکنش به هک شدن سایت‌های خود هک و از دسترس خارج کرده‌اند. 

 

به گزارش سیتنا از تابناک، این گروه هکری که خود را تیم نیروهای دفاعی اسرائیل نامیده‌اند، اعلام کرده‌اند که این اقدام را در تلافی به هک شدن سایت برخی از روزنامه‌ها و بیمارستان‌های اسرائیلی انجام داده‌اند. 

 

در پیام این گروه آمده است: اگر هکرهای عرب سایت‌های ما را هک می‌کنند ما هم ساکت نمی‌نشینیم، ما به همه هکرهای عرب اعلام می‌کنیم که شما سخت در اشتباهید. 

 

این گروه همچنین اعلام کرده که سایت وزارت بهداشت ایران و همچنین سایت شبکه پرس تی وی را هک کرده‌اند، اما پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد که این دو سایت اکنون در دسترس هستند و مشکلی از این بابت ندارند. 

 

با این وجود این گروه هکری چند سایت کوچک ایرانی به آدرس های http://syakh.ir و http://www.sarallahco.ir را هک و از دسترس خارج کرده‌اند.

 

در پیامی که این هکرها روی این دو سایت گذاشته‌اند، آمده است که این سایت توسط نیروهای دفاعی اسرائیل هک شده است. در ادامه این پیام توهین‌هایی هم به اعراب نوشته شده است.

 

هک کردن سایت های عربی و اسرائیلی مدتی است که بین طرفین آغازشده است، اما ظاهرا این هکرهای اسرائیلی تصور می‌کنند که ایران هم کشور عربی است که برای مقابله به مثل سایت‌های ایرانی را هک کرده اند. با این وجود هم آنان نتوانسته‌اند سایت‌های معتبری در ایران را هک کنند. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چه قدر خرند این اسرايلی ها که فرق عرب و فارس را نمیدونند.
کثافت های عوضی با اون پیامی که روی سایت ها درج کردند
عددی نیستند که بخواند سایت های معتبر را بهش نفوذ کنند
منم هک میکنم !
دیفیس هم خوراکمه ! اگه راست میگن سایت به درد بخور هک کنن ! ما زدیم به سایت بورس اسرائیل :))

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.