کدخبر :13224 پرینت
12 اسفند 1392 - 20:43

قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: باید به تکنولوژی‎های روز دنیا مجهز شویم/ دولت دوره‎ انحصار رایتل را تمدید کند/ با ارائه‎ی پروانه نسل 3 به سایر اپراتورها، رایتل زیان فراوانی خواهد دید

متن خبر

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص نزدیک شدن به پایان دوره‎ی انحصار رایتل و برنامه‎ریزی برای ارائه‎ی پروانه نسل سوم به سایر اپراتورها، گفت: اگر این امتیاز به اپراتورهای اول و دوم داده شود، اپراتور سوم زیان فراوانی خواهد دید. دولت می‎بایست تمهیداتی اندیشیده و دوره‎ی انحصار رایتل را تمدید نماید تا این شرکت بتواند به اهداف خود برسد.

 

"نادر قاضی پور" نماینده‎ی مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: مبارزه با تکنولوژی‎های جدید امکان پذیر نیست. نظر به پیشرفت روز بروز تکنولوژی اگر آن را از در بیرون کنی از راه پنجره به داخل راه خواهد یافت.

وی افزود: اگر به گذشته و حال نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که قبلا دیش‎های ماهواره‎ها در چه ابعاد بزرگی بودند و در حال حاضر به شکل و اندازه‎ای درآمده اند. حتی سال‎ها پیش گوشی‎های تلفن همراه در ابعاد بسیار بزرگی در دسترس عموم بودند و این درحالی است که امروزه این گوشی‎ها در ابعاد کوچک و بسیار متنوع و در همه جا در دسترس همه‎ی کاربران می‎باشند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به هر شکل برای اینکه از تکنولوژی‎های روز دنیا عقب نمانیم باید خودمان را مجهز به تکنولوژی‎های روز دنیا کرده و همراه با آن حرکت کنیم.

قاضی پور در ادامه‎ی گفت‎وگو با سیتنا در بررسی عملکرد اپراتور سوم تلفن همراه، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در روند توسعه‎ی رایتل دو اشکال اساسی در بطن کار خود داشت. یکی آن که در اول کار با انتخاب آن تیم مدیریتی مشکلات فراوانی برای رایتل ایجاد کردند. دوم آن که زمانی که به دلیل برخی ملاحظات ارائه‎ی برخی سرویس‎های رایتل با مشکل مواجه شد، دولت حمایت‎های لازم را از این اپراتور به عمل نیاورد.

وی همچنین در خصوص نزدیک شدن به پایان دوره‎ی انحصار رایتل و برنامه‎ریزی برای ارائه‎ی پروانه نسل سوم به سایر اپراتورها، خاطرنشان کرد: اگر این امتیاز به اپراتورهای اول و دوم داده شود، اپراتور سوم زیان فراوانی خواهد دید و مناسب نیست با دست خودمان یک شرکت بزرگ را این چنین با مشکل مواجه کنیم.

 

قاضی پور در پایان تاکید کرد: دولت می‎بایست تمهیداتی بیاندیشد و دوره‎ی انحصار رایتل را تمدید نماید تا این شرکت بتواند به اهداف خود برسد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.