کدخبر :13058 پرینت
04 اسفند 1392 - 13:30

مدیرکل ارتباطات همراه اول: با وجود تحریم‎ها، شاهد حرکت رو به جلو در حوزه فناوری اطلاعات هستیم

متن خبر

مدیرکل ارتباطات شرکت همراه اول، گفت: علی رغم تحریم های اخیر کشور، در حوزه فن آوری اطلاعات و دیجیتال حرکات رو به جلو و موفقی را شاهد بوده ایم و امیدوارم با تسهیل دسترسی به آخرین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری دنیا تغییرات مثبت بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

 

به گزارش سیتنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "سعید عسکری" افزود: یکی از اولویت های شرکت همراه اول برای حضور در نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال رسیدن به جایگاه قطب فن آوری دیجیتال در کشور است و در این راستا در سال 92 تغییرات ساختاری اساسی در همراه اول برای تقویت و توسعه حضور برند در فضای دیجیتال ایجاد شده است.

 

وی ضمن اشاره به دست آوردهای جدید شرکت همراه اول برای ارایه در نمایشگاه فن اوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: معرفی سرویس های ارزش افزوده جدید و متنوع در گروه بندی های مختلف و معرفی تغییرات ایجاد شده در پورتال همراه اول به همراه بازی و آموزش سایت از جمله خدماتی است که شرکت همراه اول در این نمایشگاه ارایه خواهد داد.

 

عسکری نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزآمدی دست آوردهای دیجیتالی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه این وزارتخانه ناظر بر محتوای محیط وب و دیجیتال است و از بازی های رایانه ای مفید حمایت می کند به طور قطع نقش یه سزایی در پیشبرد و روزآمدی دست آوردهای فن آوری اطلاعات و آثار دیجیتالی دارد.

 

وی افزود: حوزه فن آوری اطلاعات و دیجیتال مخاطبان خاص خود را دارد و برگزاری نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه ی دیجیتال فرصت مناسبی برای حضور علاقه مندان و معرفی جدید ترین دست آوردهای کشور در زمینه اطلاعات و ارتباطات دیجیتالی است.

 

مدیرکل ارتباطات شرکت همراه اول گفت: برگزاری نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال فضای مناسبی برای معرفی آخرین دست آوردهای این حوزه و علاقه مندان آن را فراهم می کند.

 

نمایشگاه فن اوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با حمایت ویژه همراه اول، از 8 تا 11 اسفند ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.