کدخبر :1293 پرینت
28 دی 1390 - 19:15

عکس گلشیفته فراهانی از مجله مادام لافیگارو حذف شد؛ پدر و مادر: فتوشاپ است!

متن خبر

عکس گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه‌های داخلی و خارجی بر سر زبان‌ها بیفتد و این مساله واکنش پدر و مادر وی را به همراه داشت؛ اگرچه آنان، تصاویر منتشر شده منسوب به فرزند خود را رد کردند، ولی روزنامه دیلی تلگراف گفت‌وگویی با این بازیگر منتشر کرده که وی در آن، تلویحاً صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرده است.


به گزارش سیتنا از باشگاه خبرنگاران، فهیمه رحیمیان مادر وی در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده و به هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است و جملاتی را در زیر آن نوشته  و فکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل و بازی ها نیست.

 

سیتنا؛ گفتنی است بعد از گذشت تقریبا یک روز از انتشار این عکس در سایت مادام لی فیگارو و انتشار آن در فضای مجازی، این عکس ساعاتی پیش از سایت این مجله فرانسوی بدون هیچ گونه توضیحی برداشته شد؛ اگرچه سرعت انتشار کلیپ اصلی و عکس‌های برهنه این هنریشه در فضای وب، امکان حذف این موارد از همه سایت‌ها را میسر نمی‌سازد.

 

اقدام زننده این بازیگر ایرانی مقیم خارج از کشور، در حالی تیتر نخست رسانه های مختلف را اشغال کرده که پیش از این، ایرانیان در سراسر جهان به خاطر برنده شدن اصغر فرهادی در جشنواره معتبر گلدن گلوب، اوج شعف و شادمانی را تجربه می‌کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خوب اگه واقعا عکس اون نیست ( انشاا.. نباشه ) خودش بیاد مصاحبه کنه و صحت اون عکس رو تکذیب کنه .
خدا عالمه که چی راسته چی دروغ. ولی اگه راست باشه فقط فقط میشه گفت متاسفم. اگه دروغ باشه که امیدوارم اینجوری باشه باید گفت خیلی خیلی باید مراقب باشیم.
گیریم که عکی خودش باشه.بابا دست بردارین از فضولی کردن تو زندگی دیگران.
خب شما که فضول نیستی چرا این خبر رو باز کردی ... ؟
بحث فضولی نیست
اون که پشت پرده خراب بود
حالا آشکارا خودشو نشون داده
به هیچکس ربطی نداره ... شما ... حق ندارید در مورد حریم شخصی یه انسان آزاد اظهار نظر کنید.
فکر کنم هر تلاشی بدون بهره نمیمونه اگرخودش بوده بد به حال خودش اگرم نبوده بازم بد به حال خودش فقط میتونم بگم با رفتنش بیشتر علاقمنداش کم شدن وهم چنین در ایران اگه اگه بود ومیموند بهترین بود اما میشه فقط تاسف خورد
کاش در مورد همه اتفاقات و بلایایی که سرمان می آیداینقدر نکته بین و پیگیر بودیم. بهتر است گاهی نگاهی به شخص خودمان هم بیندازیم.
بابا گیریم اون یه عکسش فتوشاپ باشه. بقیه عکساش چی؟؟؟؟؟نگاه کنین چندده تا دیگه عکس هست که دست کمی از اون عکس نداره....چند تاش فتوشاپه؟؟؟؟؟؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.