اعطای تندیس "مدیر ایرانی، محصول برتر و رضایتمندی مشتری" به آسیاتک
نشست "مدیر ایرانی ، محصول برتر و رضایتمندی مشتری" با موضوع نقش مدیران ایرانی در دستیابی به خودکفایی ملی و رسیدن به بازارهای جهانی برگزار شد و شرکت انتقال داده های آسیاتک با شرکت در این همایش موفق به دریافت تندیس مدیر ایرانی، محصول برتر و رضایتمندی مشتری شد.
به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، همایش بانیان مشتری مداری و خدمات پس از فروش با حضور بیش از یک هزار نفراز مدیران برتر سازمان های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور و مسوولان عالی رتبه در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد که در این مراسم شرکت آسیاتک موفق به اخذ تندیس این همایش و نشان کیفیت شد.
هدف از برگزاری همایش بانیان مشتری مداری و خدمات پس از فروش (CRM) ارائه راهکارهای پیشبرد اهداف در جهت بکارگیری تمام ظرفیت های داخلی و دستیابی به خود کفایی ملی و ارزش بخشیدن به محصول ساخت ایران است.
همچنین بررسی فضای رقابتی صنعتی و اقتصادی در داخل و خارج از کشور، ایجاد کانون متمرکز بر انتقال دانش، تجربه و فناوری صنایع کشور، معرفی پتانسیل های صنعتی اقتصادی ایران جهت میل به اهداف صادراتی و معرفی واحدهای تولیدی و خدماتی شاخص از عمده ترین اهداف این همایش بود.
معرفی سازمان های شاخص در عرصه مشتری مداری و بررسی نقاط ضعف و قوت مشتری مداری، خدمات پس از فروش، نقش گارانتی و چگونگی ایجاد ارتباط موثر بین فروش بیشتر و خدمات پس از فروش نیزاز جمله مهمترین محورهای این همایش بود.
لازم به ذکر است برای انتخاب شرکت های برتر شاخص هایی همچون قیمت، کیفیت، احساس تعلق سازمان نسبت به مشتریان، خدمات پس از فروش و شاخص CSI که شامل انتظارات مشتری، ارزش محصول به نظر مشتری، ندای مشتری و وفاداری او به سازمان میباشد، مورد سنجش قرار گرفت.
این در حالی است که همزمان با برگزاری این همایش، شرکت ها ضمن حضور در نمایشگاه جانبی محصولات خود را به صاحبان صنایع معرفی کردند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید