تبلیغ سایت همسریابی در تلویزیون جنجال به پا کرد (+عکس)
متن خبر
پخش تیزر تبلیغاتی یک سایت همسریابی در تلویزیون چین با اعتراض برخی جوانان مواجه شد و آنان معتقدند که این شرکت با تبلیغات خود، ازدواج را به کالایی تجاری تبدیل کرده است.
به گزارش سیتنا، معمولا افرادی که قصد ازدواج دارند با بررسی شرایط موجود خود و خانواده به این امر اقدام میکنند، اما اخیرا یک شرکت همسریابی چینی با عنوان "بیهی" قصد دارد این روال را به هم بزند و نگاه تجاری به امر ازدواج را جایگزین نگاه عاطفی کند.
در این ویدئو مادر بزرگی نشان داده میشود که مصرانه و غرغر کنان از نوه اش میخواهد که هر چه زودتر ازدواج کند و در ادامه از متقاضان خواسته میشود که از فروشگاه این شرکت و همچنین خدمات خواستگاری آن بهره برند.
برخی از شهروندان بر این باورند این شرکت با تبلیغات خود ازدواج افراد را به کالایی تجاری تبدیل کرده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید