کدخبر :1281 پرینت
27 دی 1390 - 17:38

رشد نرخ ارز تاثیری بر قیمت لوازم خانگی نداشته‌است!

متن خبر

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه ارایه ارز نامحدود به وارد کنندگان باعث سرازیر شدن کالاهای بی کیفیت به کشور می‌شود، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی ناشی از رشد نرخ ارز در بخش لوازم خانگی نداشتیم.

 

به گزارش سیتنا، محمد طحان پور در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه از کالاهای با کیفیت باید حمایت شود، عنوان کرد: در زمینه ارز متاسفانه کل اقتصاد تحت تاثیر قرار می گیرند و هر گونه اشتباه و مشکل در این حوزه اقتصاد را به چالش می‌کشاند.

 

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تصریح کرد: چند روز پیش در رسانه ها منتشر شد که برخی شرکت ها اقدام به تعطیلی انبارهای خود با نوسانات شدید نرخ ارز کردند اما من در این جا این خبر را تکذیب می‌کنم.

 

طحان پور خاطرنشان کرد: تنها یک وارد کننده به دلیل ورود به سال جدید میلادی و انبارگردی نسبت به عدم تحویل کالا اقدام کرده بود و این شائبه به وجود آمد که می خواهند کالا عرضه نکنند.

 

وی یادآور شد: این شرکت از روز پنجشنبه اقدام به عرضه کالا کرده و هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه لوازم خانگی نداشتیم.

 

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با اشاره به تاثیر ارز روی کالاهای لوازم خانگی گفت: زمانی که مشکل ارزی در اقتصاد به وجود می آید همه شرکت های وارد کننده برای تهیه ارز به تلاطم می‌افتند.

 

طحان پور افزود: در صنف لوازم خانگی با التهاباتی که در بازار ارز وجود دارد استنباط فروشندگان است که اگر کالا را بفروشند با ارز گرانتر باید بخرند.

 

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تصریح کرد: شرکت های وارد کننده کالاهای خود را در این بحران ارزی گران نکردند و تنها کاری که توانستند انجام دهند این بوده که کالا را نقدی بفروشند.

 

وی خاطر نشان کرد: به دلیل عرضه بیش از تقاضا در بازار لوازم خانگی همواره کالاها زیر قیمت قانونی مصرف کننده به فروش می‌رود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چه جالب
Oo
دلم برای چوپان دروغگو و پینوکیو تنگ شده

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.