مشکل اینترنت همراه اول چیست؟
برخی کاربران اپراتور اول ارتباطی از این مساله که هنگام استفاده از اینترنت تماسها و پیامکهای آنها به دستشان نمیرسد، گلایه دارند.
به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، مدتی است برخی کاربران همراه اول میگویند هنگام استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، تماسهای ورودی را دریافت نمیکنند و پس از پایان کار با اینترنت در قالب پیامکهایی که از سوی اپراتور برای آنها ارسال میشود متوجه میشوند افراد موفق به تماس با آنها نشدهاند و خط آنها خارج از دسترس بوده است.
همچنین بنابر اظهارات این کاربران در نقاط مختلف تهران کاربران همراه اول به هنگام اتصال به شبه GPRS پیامک نیز دریافت نمیکنند و پیامکهایی که در آن ساعت به آنها ارسال شده با وقفه به دستشان میرسد.
در این زمینه مدیرعامل همراه اول در گفتوگویی با ایسنا به ذکر دلایل این امر پرداخته و چرایی این مشکل را عنوان کرد.
وحید صدوقی با تاکید بر اینکه مسالهی اختلال به شمار نمیرود، اظهار کرد: یک دیدگاه و یک روش این است که فرد در زمانی که از اینترنت استفاده میکند مانعی بر سر راه خود نداشته باشد و زنگ خوردن یا دریافت پیامک باعث مزاحمت برای او نشود که به همین دلیل میتوان در هنگام استفاده از اینترنت دریافت تماس و پیامک را متوقف کرد تا پس از پایان استفاده از GPRS تماسهای از دست رفته از طریق پیامک به او اطلاع داده شود.
وی ادامه داد: راهکار دیگر هم آن است که در زمان دریافت تماس یا پیامک دیتای فرد قطع شود تا فرد به صورت همزمان با استفاده از دیتا پیامک و تماسهای خود را نیز دریافت کند. اکنون ما در حال اصلاح سیستم هستیم تا مشترک بتواند همزمان با سرویس دیتا مکالمات خود را نیز دریافت کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید