کدخبر :11724 پرینت
03 دی 1392 - 17:51

جبران خسارت مشترکان ایرانسل چگونه است؟

متن خبر

چندی است شرکت ایرانسل با اختلالات شدید و جدی در زمینه ارائه خدمات به کاربران اینترنتی مواجه است و هیچ اقدامی برای بهبود این وضعیت صورت نگرفته است.

 

به گزارش سیتنا، سایت پارسینه در مطلبی نوشت: این اختلالات در حدی است عده ای از کاربران وایمکس  قصد شکایت رسمی از این شرکت بخاطر ناتوانی از اقدام بر اساس قراردادش را دارند.

 

کاربران وایمکس ایرانسل که در هفته های اخیر با قطعی مکرر شبکه اینترنت مواجه بوده اند با خسارات جدی روبرو شده اند و در پروژه های رسمی و اداری خود متضرر شده اند و شرکت ایرانسل باید راه واضح و روشنی برای اعلام شکایت کاربران خود اعلام نماید و خسارات این مدت کاربران را نیز جبران نماید.

 

در  گزارشی که مجلس شورای اسلامی در هفته ی پیش برای ارزیابی شبکه آنلاین دفاتر اسناد رسمی تهیه کرده است نیز به اختلالات این شرکت اشاره مستقیم شده است که جای شک و شبهه ای در مشکلات و ناتوانی این شرکت باقی نمی گذارد.

 

از تعرفه ی 64 هزارتومانی این شرکت که به اصطلاح تعرفه ی نامحدود است  اما در بیشتر مناطق با مشکل آنتن مواجه است و قطعی مکرر در طول روز به یک طرف، اما عدول این شرکت از اعمال زمان تمدید مشترکان در ابتدای هر ماه بیش از هرچیز قابل تامل است.

&dXif)B

وایمکس ایرانسل در روز 26 هر ماه یعنی نیمه شب 25 اقدام به قطع مشترکانی که اقدام به تمدید تعرفه نکرده اند می کند که این اقدام فاقد وجاهت قانونی و دور از اخلاق و به نوعی دهن کجی به تمام صبوری مشترکان این شبکه است که با تمام مشکلات زیاد ایرانسل با آن مدارا میکنند.

 

مشترکان تاکید دارند که پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ضعیف است و به راحتی در هنگام قطع شبکه اعلام می نماید مسولیتی در این زمینه ندارند!

 

چندی پیش در یکی از سایتهای اینترنتی کاربران وایمکس ایرانسل اقدام به اعلام نارضایتی از مشکلات موجود این سرویس کردند که با پاسخ مسولان ایرانسل مبنی بر بی مشکل بودن سرویس مربوطه مواجه شدند که کاربران ناراضی این مجموعه را به شدت حیرت زده کرده است.

 

بنظر می رسد شرکت ایرانسل با قرارداد مفصل و عریض و طویلی که بر روی سایت خود قرار داده و قیمت های بالنسبه بالای خود برای خدماتش، ضرورت دارد راهکار مناسب و روشن و قابل ارزیابی و رصدی برای جبران خسارات و اطلاع رسانی اختلالات شبکه ی خود پیش بینی و به کاربرانش ارائه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام
من یکی از کاربران وایمکس ایرانسل در شهر اصفهان هستم.تا ماه پیش (آذر ماه) وقتی پرتال کاربریم(ecare)را چک می کردم قسمت تغییر تعرفه- تعرفه 128 کیلوبیت نامحدود ماهیانه 44000 هزار تومان وجود داشت از روز اول دی ماه سال جاری (جشنواره زمستانه 92 وایمکس ایرانسل) ایرانسل تعرفه128 کیلوبیت نا محدود ماهیانه را برای استانهای اصفهان-فارس-آذربایجان شرقی و خراسان رضوی از 44000 تومان به 27000 تومان کاهش داده ولی داخل پرتال کاربری (ecare)امکان انتخاب این تعرفه وجود ندارد و در ضمن با تماس با پشتیبان ایرانسل تا به امروز به جواب قانع کننده‌ایی نرسیده ام.
http://wimax.irancell.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=GENERALTEXT&CategoryID=13143805-6bea-494f-bca8-9fddb421ee80&LayoutID=dd72c5d6-3eb3-46e4-b270-e81b85c759df&id=6b0021c0-2121-4792-99eb-22181c6f26b0
لینک بالا را هم خواستید چک کنید.

در ضمن ایرانسل تو پول گرفتن الکی و دور زدن کاربران اینترنتش خبره است.به این نکته توجه کردهاید که 128 کیلو بیت 5 گیگابایت ماهانه اشتراک 1 به 1 برای هر کاربری آب میخوره 23000 هزار تومان ماهیانه و تازه منت میزاه میگه سرعت دانلودش با 256 کیلوبیت یکی است. در صورتی که رقیب اصلی ایرانسل یعنی اپراتور وایمکس 128 کیلوبیت بر ثانیه معمولی دانلودش به 512 کیلوبیت هم میرسه.

کلمات کلیدی:
تناقض گویی در تبلیغات ایرانسل = دروغ گویی در تبلیغات ایرانسل
با سلام

با پیگیری های فراوان 128 کیلوبیت نامحدود ماهیانه 27000 هزار تومانی برای استانهای اصفهان- فارس-آذربایجان شرقی و خراسان رضوی فعال گردید و کاربران وایمکس ایرانسل می توانند در قسمت تغییر تعرفه آن را انتخاب کنند.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.