کدخبر :11658 پرینت
01 دی 1392 - 10:58

دیتا و خدمات‌ ارزش افزوده آینده مخابرات را تشکیل می‌دهد

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در همایش پویندگان ارتباط که ویژه کارکنان جدیدالورود، در عصر آخرین روز پاییز ماه 1392 در سالن شهدای شرکت مخابرات استان تهران برگزار شد، گفت:‌ با تکیه بر تجارب ارزشمند کارکنان دیروز و انرژی و توانمندی‌های نیروهای جدید، بطور یقین به آینده روشنی دست خواهیم یافت.

به گزارش سیتنا به نقل از پیام تهران آنلاین، در نخستین گردهمایی «پویندگان ارتباط» که با حضور مهندس صیدی، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران کل دفاتر ستادی و مناطق و نزدیک به 500 نفر از نیروهای جدیدالورود برگزار شد، پس از اعلام خیر مقدم توسط ولی‌اله سعیدیان مدیرکل دفتر روابط عمومی و سخنرانی علی عرب معاون اداری مالی و تدارکاتی مدیرعامل،‌ مهندس صیدی سخنرانی کرد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن خیرمقدم به حاضران و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی،‌ با بیان اینکه یکی از توفیقات انسان، خدمت به مردم است افزود: مشتری‌مداری و بهره‌مندی از آن یکی از مهم‌ترین اصول خدمت به مردم است که ما باید در شرکت مخابرات استان تهران آن را به عنوان یک اصل استراتژیک مدیریتی به طور مستمر پیگیر باشیم.

مهندس صیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشینه‌ای از شرکت مخابرات ایران و تهران خاطرنشان ساخت: شرکت مخابرات استان تهران از نظر نیروی انسانی، سرمایه‌و تخصص ،یک سوم شرکت مخابرات ایران را در برگرفته و در ارزیابی شبکه مخابراتی کشور عملکرد فنی،مالی و تخصصی مخابرات پایتخت روزانه سنجیده می‌شود که این امر مهم وظیفه ما و شما را بسیار سنگین می‌کند.

وی افزود:‌ باید با دانش و تخصص شما عزیزان جدیدالورود بتوانیم برای بقا و زنده ماندن در عرصه رقابت دنیای ارتباطات ،خود را با فناوری های روز تطبیق داده و شبکه مخابراتی کشور را یکپارچه سازیم.

مهندس صیدی رویکرد شرکت مخابرات استان تهران را مبتنی بر مشتری‌مداری دانست و تصریح کرد: این یک شعار بزرگ و خطیر است و عمل به آن سنگین است و ما باید به جایی برسیم که هم مشتریان و هم کارمندان از خدمت در شرکت مخابرات استان تهران احساس رضایت کنند.

مهندس صیدی به استفاده صحیح از زمان و مدیریت آن اشاره و تأکید کرد: شما نیروهای جوان شرکت باید زمان و عمر خود را مدیریت کنید تا بتوانید تعهدی را که پذیرفته‌اید بطور صحیح و شایسته محقق سازید که برای این امر باید قدر وقت خود را بدانید، از تجربه و تخصص نیروهای باتجربه شرکت بهره‌مند شوید و مقوله آموزش را به صورت جدی پیگیری کنید.

مدیرعامل شرکت خطاب به نیروهای جدید گفت:‌ برای خود هدف تعیین کنید، هیچ‌گاه بدون اطلاع قضاوت نکنید و نسبت به محیط اطراف خود در شرکت حساس باشید.

مهندس صیدی محیط و فضای معنوی حاکم بر شرکت را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای مخابرات دانست و در این‌باره گفت:‌ موقعیت ممتاز مخابرات استان تهران که همواره بعنوان مجموعه ای ارزشی و متعهدمطرح بوده و هست ، مدیون خون شهدا است و باید قدردان این فضا و روحیات مذهبی حاکم بر شرکت با رعایت شئونات اسلامی و دینی باشیم.

وی توصه کرد: اجازه ندهید در اجرای وظایف و کارهای مختلف به حاشیه کشانده شوید و لازم است از هر فعالیت و کاری که شما را از وظیفه اصلی خود دور می‌کند پرهیز کنید.

مدیرعامل شرکت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به کانال های ارتباطی نظیر آدرس الکترونیکی مدیرعامل با کارکنان، از نیروهای جدید الورود خواست تا برای ارسال نظرات، پیشنهادها و ایده های خود از این طریق با وی در ارتباط باشند و در این باره اظهار داشت: ورود من به شرکت مخابرات استان تهران با فاصله زمانی اندکی از شما تقریبا همزمان بوده و ایجاد نشانی الکترونیکی که هم اکنون در سایت شرکت مندرج است از همان روزهای نخست انجام شد تا بستر ارتباطی مناسبی باشد برای ارایه نظر ،پرسش و پاسخ و ارتباطی دوسویه که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی کارکنان و مشتریان نیز مواجه شده است.

شایان ذکر است در این همایش نشست پرسش و پاسخ نیز برگزار شدو مدیرعامل شرکت سئوالات مطرح شده توسط پویندگان ارتباط را پاسخ گفت.

وی در این بخش از همایش ،با بیان اینکه آینده شرکت مسیری روشن و سرشار از امیداست ،افزود:‌ دیتا و فناوری‌ ارزش افزوده ارتباطی ،آینده مخابرات را تشکیل می‌دهد و ارتقای سطح علمی و توانمندی‌های کارکنان ، بویژه در حوزه دیتا ضرورت تام دارد.

گفتنی است؛‌ علی عرب معاون اداری،‌ مالی تدارکاتی مدیرعامل نیز در سخنانی به اهمیت بازاریابی و توجه به مشتری اشاره کرد و گفت: آنچه موجب می‌شود تا برندهای تجاری بزرگ دنیا بتوانند کالا و خدمات خود را حتی با ارزش بیشتر نسبت به کالا و خدمات مشابه در بازار به خوبی به فروش برسانند تصور ذهنی مشتریان است و این تصور ذهن خریدار است که ارزش استراتژیک فروش را به شرکت می‌دهد و در حقیقت برند، تصور ذهنی یک شرکت است.

 

وی با بیان اینکه ارتباطات و مخابرات در کشور ما وارد فضای رقابتی شده است، گفت: شرکت مخابرات با سابقه و ارزش مالی و سرمایه‌ای عظیم آن قابل قیاس با سایر شرکت‌های مطرح موجود نیست و ما با کوشش و تلاش یکدیگر به ویژه پویایی،‌ دانش و تخصص شما نیروهای جدیدالورود باید بتوانیم با تکیه بر تجارب ارزشمند کارکنان متعهد ،شرکت را به اهداف متعالی برسانیم.

گفتنی است در این همایش که توسط دفتر روابط عمومی و راهبردی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شرکت برگزار شد، برنامه‌هایی نظیر اجرای تواشیح، پخش فیلم کوتاه کاری از واحد سمعی و بصری دفتر روابط عمومی با نگاهی به روند استخدام نیروهای جدیدو انجام نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در همایش توسط اداره تحقیقات و مطالعات دفتر روابط عمومی انجام شد.

انتهای پیام

 

 

عکس: محمود غلامی / مرتضی افتخاری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.