تلاش وزیر ارتباطات برای رسیدگی هدفمند به شکایات مردمی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: از این پس مردم میتوانند برای ثبت شکایات خود از نحوهی ارائهی خدمات در حوزهی وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه همچنین سایر ارائه دهندگان سرویس در بخش ICT ، به سامانهی اینترنتی http://www.195.ir مراجعه و یا با شمارهی 195 تماس برقرار کنند.
به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، در پی تاکید دکتر "محمود واعظی" در گفتوگوی ویژهی خبری شبکهی دوم سیما برای رسیدگی به شکایات مردم از نحوهی سرویس دهی در حوزهی فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق سامانهی 195، خبرنگار سیتنا با مراجعه به این سامانه، بخشهای مختلف ثبت شکایات در این سایت را که ظاهرا فعلا به صورت آزمایشی راهاندازی شده، مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است؛ بررسی خبرنگار سیتنا نشان میدهد که بخشهای مرتبط با رسیدگی به شکایات مشترکان "تلفن ثابت"، "تلفن همراه" و "شرکتهای اینترنتی" به سامانهی دریافت، ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متصل میشود.
قابل ذکر است؛ این بخش که پیش از این نیز در سایت سازمان تنظیم وجود داشته در سامانهی 195 نیز لینک شده است که انتظار میرود با پیگیری مستقیم شخص وزیر این شکایات مورد بررسی قرار گیرند.
بخش مرتبط با شکایات "وزارت ارتباطات" به مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات همین وزارت و بخش مرتبط با شکایات "شرکت پست بانک ایران" نیز به صفحهی مربوط به ثبت شکایات این بانک در سایت پست بانک متصل میشود.
اما بخش مرتبط با شکایات شرکت پست تنها به یکی از صفحات فرعی غیر مرتبط سایت این شرکت متصل میشود که در این صفحه امکانی برای ثبت شکایات وجود ندارد.
امید است که همکاران جناب دکتر واعظی در وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه، شخص وزیر را در عمل به وعدهها یاری رسانند تا وی نیز همگام با سایر وزرای دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز باشد.
در نهایت سیتنا پیشنهاد میدهد، وزارت ارتباطات در راستای اعتماد سازی هر چه بیشتر، گزارشی از رسیدگی به شکایات مردمی را به صورت دورهای از طریق همین سامانه به اطلاع عموم برساند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید