پرکارترین زمان اپراتورهای 118 چه ساعاتی است؟ دربارهی تعلیلی مدارس و وضعیت هوا با 118 تماس نگیرید!
متن خبر
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران، اعلام کرد: تعداد پاسخگویی از طریق سامانهی 118 در هشت ماههی نخست سال جاری به 91 میلیون تماس رسید.
به گزارش پایگاه خبری سیتنا، مهندس "محمدرضا بیدخام" افزود: این میزان پاسخگویی از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری محقق شده است.
بیدخام در ادامه افزود: استان تهران و البرز دارای 12 مرکز پاسخگویی 118 به صورت شبانه روزی است که علاوه بر تلفن های استان، اطلاعات ثبت شده در سطح کشور را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
وی با بیان اینکه پرکارترین ساعات در سامانهی پاسخگویی 118 بین ساعات 10 تا 12 صبح است، از متقاضیان درخواست کرد که در تماس با 118 دربارهی اطلاعات غیر مرتبط مانند وضعیت آب و هوا، تعطیلی مدارس و ادارات، نتایج مسابقات ورزشی، قیمت کالاها و ارزش سهام و موارد مشابه پرسش نکنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید