کدخبر :9292 پرینت
23 شهریور 1392 - 19:55

جهانگرد در مراسم معارفه‎ی مدیرعامل جدید رایتل: نیاز است به سرعت عقب ماندگی رایتل جبران شود

متن خبر

نصرالله جهانگرد در مراسم معارفه‎ی چهارمین مدیرعامل رایتل، گفت: رایتل و نسل سوم سرفصل مهمی در عصر ارتباطات ایران به شمار می‌رود و سرآغاز ارائه خدمات باند پهن در جامعه است که نیاز است به سرعت عقب ماندگی آن جبران شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، مهندس "نصرالله جهانگرد" مشاور وزیر ارتباطات در مراسم تودیع و معارفه‎ی مدیرعامل رایتل، اظهار داشت: رایتل از نظر من نماد پیش‌قراولی تکنولوژی در چرخه ارتباطات کشور است، اما در چند سال اخیر تا حدی در تحقق اهداف آن تاخیر وجود داشته که ما فکر می‌کنیم این تاخیر برای جامعه ارتباطات تاثیرات نامناسبی داشته است و لازم است زودتر جبران شود.

وی عنوان کرد:‌ اکنون اگرچه ممکن است درحوزه مکالمه تصویری مباحثی وجود داشته باشد اما به هر صورت رایتل و نسل سوم سرفصل مهمی در عصر ارتباطات ایران به شمار می‌رود و سرآغاز ارائه خدمات باند پهن در جامعه است که نیاز است به سرعت عقب ماندگی آن جبران شود.

جهانگرد در ادامه با اشاره به این‌که مدیرعامل جدید رایتل می‌تواند با توجه به شناختی که از صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دارد به شکوفایی این خدمات در جامعه کمک کند، گفت: امیدواریم بقیه اپراتورها هم به این عرصه بپیوندند و به عرصه ارائه خدمات باند پهن وارد شوند ما نیز در وزارت ارتباطات به جد پای این موضوع هستیم و امیدواریم اگر مانعی بر سر راه این موضوع است برطرف شود.

مشاور وزیر ارتباطات در پایان صحبت‌های خود با اشاره به حضور قائم مقام وزیر کار در این مراسم اظهار امیدواری کرد که بدین ترتیب مشکلات موجود در راه تامین هزینه‌های رایتل برطرف شود و از این پس شاهد تحولات جدی در این حوزه باشیم.

فیروزآبادی - قائم مقام وزیر کار- هم در این مراسم به ذکر صحبتی کوتاه پرداخت و عنوان کرد: رایتل در یک پروسه طولانی با مشکلات متعددی مواجه بود و مدتی زمان برد تا بتواند موجودیت فنی و تجاری خود را پیدا کند. البته هرچند رایتل فعلی آنچه که ما می‌خواستیم این نیست و اهدافی که در نظر گرفته شده بود را محقق نکرده است.

وی با بیان این‌که در این میان تحریم‌ها هم در راستای عدم تحقق اهداف رایتل بی‌تاثیر نبوده، اظهار امیدواری کرد:‌ این اپراتور بتواند در مدت پنج سال به اهداف مشخص شده خود یعنی پوشش 99 درصدی شهرها و 86 درصدی جاده‌ها دست پیدا کند.

قائم مقام وزیر کار همچنین عنوان کرد: ‌به هرصورت به دلیل مشکلات مختلفی که وجود داشت، در راستای اهداف در نظر گرفته شده در حوزه انتقال تصویر و ارائه خدمات ارزش افزوده همکاری‌های لازم صورت نگرفت و این پروژه لنگان لنگان جلو رفت اما به هر صورت عده‌ای زحمتهای بسیار کشیده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: درست است که نگاهمان صرفا نگاه سودآورانه نیست اما به هر صورت هدف ما نمی‌تواند کسب سود نباشد چون که این سرمایه امانتی از سوی سازمان تامین اجتماعی است و پروژه رایتل پروژه ملی به شمار می رود.

اما غلامرضا قاسمی - مدیر عامل پیشین رایتل - هم در این مراسم به ذکر صحبتی کوتاه پرداخت و خاطرنشان کرد: طی مدتی که گذشت ما حدود 250 درصد رشد تجاری و صد درصد رشد فنی داشتیم، همچنین راهکارهای متعددی در زمینه تامین مالی رایتل در نظر داشتیم و من به هر صورت آینده درخشانی را برای رایتل تصور می کنم.

سید مجید صدری - مدیر عامل جدید رایتل - هم در این مراسم عنوان کرد:‌ خیلی اهل سخنرانی نیستم و امیدوارم درعمل بتوانم برنامه‌های خود را نشان دهم. اما به هر صورت امیدوارم با تعاملی که با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، وزارت ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت و یا مخابرات و ایرانسل ایجاد می‌شود، تعهداتی که برعهده شرکت است عملیاتی و آنچه در برنامه دیده شده محقق شود و فاصله‌ای که در این مدت از نظر میزان پوشش و تعداد مشترکان با اهداف در نظر گرفته شده وجود داشته برطرف شود.

 

وی همچنین یادآور شد: شاید از این پس با توجه به ارتباطاتی که با شرکت‌های مختلف از جمله مخابرات دارم، مبحثی به نام رقیب نداشته باشیم بلکه بیشتر تعامل صورت بگیرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که 3G در کشور گسترش یابد و مردم در تمام کشور در آینده‌ای نزدیک از این خدمات استفاده کنند.

در مراسم معارفه چهارمین مدیرعامل رایتل، علاوه بر نصرالله جهانگرد مشاور وزیر ارتباطات، محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رییس سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها


امروز رایتل با یه شماره زنگ زد بهم و گفت سیم کارت نسل سوم رو آیا می خواهید ؟ و کلی توضیح داد. گفتم یک ساعت دیگه تماس بگیرید تا بگم
سایت رایتل رو چک کردم و تو قسمت مرکز خدمات مشتریان رایتل با 3تا مرکز تهران که شماره داشتن تماس گرفتم هیچکدوم ورنداشتن، خانوم دوباره زنگ زدن من گفتم خدماتتون از الان معلومه چه شکلی هستش و هس اصرار که نه ما خدماتمون خوبه شما فقط با همین شماره که افتاده تماس بگیرید و من گفتم که نه راستیتش دلسرد شدم، و برگشتن گفتن شما از اولشم معلوم بود مشتری نیستی و روم قطع کردن
واقعا متاسفم که طرز برخورد با مشتری رو بلئ نیستن .....
سعی می کنم این پیغام رو همه جا منتشر کنم که همه بدونن جایی که قراره ازش سیمکارت بخرن با مشتری چجوری برخورد میکنه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.