کدخبر :308996 پرینت
23 مهر 1403 - 12:06

نحوه قطع اینترنت آزاد همراه توسط مشترکان اپراتورها

استفاده از اینترنت آزاد برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، حتی برای مدت کوتاه هم مقرون به صرفه نیست، لذا یکی از آسان ترین راه های غیر فعال کردن اینترنت آزاد، استفاده از کد های دستوری است، البته می توانید از طریق اپلیکیشن های معتبر اپراتورها و وب سایت های آن ها نیز اقدام کنید.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، تعرفه آزاد اینترنت به این معنی است که به ازای هر کیلوبایت مصرف اینترنت، مبلغی از حساب شما کسر می شود که این مبلغ توسط اپراتور تعیین می شود و می تواند برای سیم کارت های دائمی و اعتباری متفاوت باشد.

استفاده از اینترنت آزاد، حتی برای مدت کوتاه هم گران است و مقرون به صرفه نیست.

یکی از آسان ترین راه های غیر فعال کردن اینترنت آزاد استفاده از کد های دستوری است، البته می توانید از طریق اپلیکیشن های معتبر اپراتورها و وب سایت های آن ها نیز اقدام کنید، اما به خاطر داشته باشید که غیرفعال کردن اینترنت آزاد، به معنای قطع کامل دسترسی به اینترنت نیست و شما همچنان می توانید با خرید بسته های اینترنت از خدمات اینترنت استفاده کنید.

در ادامه گزارش سیتنا به کد های دستوری قطع مصرف آزاد اینترنت برای اپراتورهای مختلف پرداخته ایم:

کد قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

استفاده از کد دستوری #113*100* بهترین راه حل برای قطع اینترنت آزاد همراه اول است که با شماره گیری این کد، درخواست شما برای غیرفعال کردن سرویس تعرفه آزاد به اپراتور ارسال می شود و در صورت موفقیت، پیامکی مبنی بر تایید آن دریافت خواهید کرد.

از طریق اپلیکیشن همراه اول من نیز می توان نسبت به غیر فعال کردن مصرف آزاد اینترنت اقدام کرد، برای این کار، پس از ورود به اپلیکیشن، به بخش «مدیریت حساب» و سپس «خدمات ارزش افزوده» بروید و گزینه «تعرفه آزاد» را غیر فعال کنید.

گفتنی است، برای استفاده آزاد از اینترنت کافی است کد دستوری #114*100* را شماره گیری کنید تا تنظیمات به حالت قبل برگردد.

کد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

  1. کد دستوری #3*2*3*555* را شماره گیری کنید.
  2. در پیغام نمایش داده شده، عدد 1 را وارد کنید.
  3. منتظر پیامک تایید ثبت درخواست خود باشید.
  4. در نهایت، پیامکی مبنی بر تایید قطع اینترنت آزاد دریافت خواهید کرد.

همچنین  می توانید در اپلیکیشن ایرانسل من، به بخش «خدمات» و سپس «مدیریت مصرف» رفته و سپس گزینه «کنترل مصرف آزاد» را روشن کنید.

گفتنی است، با ورود به حساب کاربری خود از طریق پورتال ایرانسل irancell.ir و از طریق بخش «مدیریت حساب» و در قسمت «خدمات ارزش افزوده» تعرفه آزاد را خاموش کنید.

قطع مصرف آزاد اینترنت در اپراتور رایتل

استفاده از کد دستوری #2*6*200* بهترین راه حل برای قطع اینترنت آزاد رایتل است.

همچنین با مراجعه به پورتال رایتل به آدرس rightel.ir و ورود به حساب کاربری خود، می توانید از طریق بخش «مدیریت حساب» و «خدمات ارزش افزوده» نسبت به غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت اقدام کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.