کدخبر :3340 پرینت
05 مرداد 1391 - 20:30

سایت‌های همسریابی با رجز خوانی بسته نمی‌شوند!

متن خبر

سیتنا - حساب مدتش از دستمان در رفته که چند وقت است مسئولان ارشد حوزه جوانان چه در زمان حیات سازمان ملی جوانان و چه پس از انحلال این سازمان و تولد وزارت ورزش و جوانان، در هر مناسبت و غیرمناسبتی، از ممنوعیت فعالیت سایت‌های همسریابی خبر داده‌اند و اعلام کرده‌اند که با این پایگاه‌های اینترنتی که همه غیرمجاز هستند، برخورد می‌کنیم.
با این حال، این سایت‌ها هنوز که هنوز است فعال هستند و بر سکه‌های اندوخته شده خود از این راه می‌افزایند! اگر بر شیوه کسب درآمد این سایت‌ها نظارتی بود، شاید اشکالی نداشت که از این راه درآمد کسب کنند اما وقتی از طریق این سایت‌ها و مراکز همسریابی، فتنه‌های اخلاقی بر می‌خیزد و کلاهبرداری‌های عاطفی و مالی رخ می‌دهد، دیگر سکوت بی‌معناست. 

هر چند خود خانواده‌ها و جوانان هم باید با چشمان باز و چراغ به دست در گذرگاه‌های تاریک پا بگذارند اما مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان هم باید متوجه این مسئله باشند که در صورت تداوم کوتاهی آنان در برخورد با سایت‌ها و مراکز همسریابی، هر اتفاق ناگواری که برای خانواده‌ها و فرزندانشان بیفتد، مسئولیت این اتفاق تلخ با مسئولان این وزارتخانه است.
وزارتخانه ورزش و جوانان که تا کنون اقدام درخور توجهی برای جوانان انجام نداده است، پس حداقل وعده برخورد با سایت‌های همسریابی را عملیاتی کند تا از وارد آمدن آسیب به خانواده‌ها و جوانان پیشگیری کند. 

این همه وعده چرا داده می‌شود وقتی قرار نیست برخوردی صورت گیرد؟! حداقل ما اهالی رسانه را شرمسار مردم نکنید! وقتی شما اعلام می‌کنید که با یک پدیده نابهنجار برخورد می‌کنید، ما هم در رسانه‌هایمان آن را با آب و تاب منعکس می‌کنیم و خانواده‌ها نیز با دیدن این خبر، شاد و مسرور می‌شوند و انتظاراتی در فکر آنان شکل می‌گیرد اما زمانی که شما با آن پدیده آسیب‌زا برخورد نمی‌کنید، این اهالی رسانه هستند که شرمنده مردم می‌شوند و مردم هم گمان می‌کنند رسانه‌ها خلاف واقع خبر داده‌اند! اگر هم خیلی لطف کنند و پیشداوری نکنند، می‌گویند در انتشار خبر، اشتباهی صورت گرفته است. در هر حال، انگشت اتهام به سوی ماست. یک مقام مسئول تا زمانی که از انجام یک کار مطمئن نیست، نباید در تریبون‌های گوناگون درباره آن وعده بدهد و رجز بخواند. امان از این «رجزیسم!»

مرجع: روزنامه جوان - محمد صادق زمانی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.