کدخبر :308427 پرینت
11 مهر 1403 - 17:20

ساعت کار شرکت مخابرات در کلان‌ شهرها شناور شد

ساعت آغاز‌ به‌ کار کارکنان شرکت مخابرات ایران در کلان‌ شهرها بعد از دو هفته از مهرماه سال ۱۴۰۳، مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، به صورت شناور از ساعت ۷ تا۸٫۳۰ تعیین شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقت حوزه توسعه سرمایه انسانی شرکت، ساعت آغاز به کار ادارات شرکت مخابرات در کلان‌شهرها، شامل تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه، تابع این بخشنامه است.

بر اساس این گزارش، سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع شناورسازی ساعت آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلان‌شهرها از هفته دوم مهرماه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرده است.

این بخشنامه در راستای حمایت از خانواده، کاهش دغدغه والدین و تسهیل آمد و شد در آغاز سال تحصیلی جدید صادر و ابلاغ شده است.

این بخشنامه تأکید دارد که رؤسای دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان؛ ساعت کار شناور، هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات از جمله شرکت مخابرات ایران ایجاد نکند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، مستند به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱هـ مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ هیئت وزیران و مقرره شماره ۹۴۶۷۰/۶۳۱۱۰ مورخ ۲۶ شهریور هیئت وزیران صادر شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.