کدخبر :308499 پرینت
14 مهر 1403 - 09:28

اصلاح تعرفه ها در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: اصلاح تعرفه ها از نکات مهمی است که در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است و از دولت و وزارت ارتباطات درخواست می کنیم تا برای کمک به تقویت شرکت مخابرات و رفع مشکلات آتی اقدام فوری انجام دهند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید اسدالله دهناد، در جلسه حسابرسی مناطق ناحیه پنج شرکت مخابرات ایران که در شیراز و با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های های اصلی شرکت مخابرات، جلوگیری از زیان‌دهی استان‌ها و ارتقای توانایی مالی استان‌های کم‌برخوردار است تا همه استان‌ها در زمینه رقابت سوددهی با یکدیگر به موفقیت دست یابند.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: یکی از برنامه های ما در شرکت مخابرات ایران این است که هیچ استانی زیان‌ده نباشد.

وی همچنین اظهار داشت: مطلوب است تا همه استان‌های کم‌برخوردار توانایی دخل و خرج داشته باشند و استان‌های با ظرفیت بیشتر در بحث سوددهی رقابت داشته باشند.

دهناد ادامه داد: وقتی تلاش‌ها مسرت‌بخش است که بتوانیم از حداکثر توان خود در بهبود شرایط مخابرات بهره ببریم.

وی همچنین اشاره کرد: تجهیزات فرسوده هزینه نگهداری بالایی دارند که بر روی کیفیت اثر می‌گذارد، امیدوارم بتوانیم برای توسعه شرکت هیچ‌گاه دغدغه منابع نداشته باشیم.

نایب رئیس هیات مدیره ادامه داد: همه استان‌ها باید به سمت خودگردانی رفته و مشکل زیان‌دهی را برطرف کنند و مناطق باید با استفاده حداکثری از امکانات موجود برای سودآوری و توسعه استفاده کنند.

وی افزود: اصلاح تعرفه ها از نکات مهمی است که در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است و از دولت و وزارت ارتباطات درخواست می کنیم تا برای کمک به تقویت شرکت مخابرات و رفع مشکلات آتی اقدام فوری انجام دهند.

مهندس دهناد افزود: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی نهادهای بالادستی برای تقویت شرکت مخابرات و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به عنوان پیشران توسعه کل کشور لازم و ضروری است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.