کدخبر :306392 پرینت
01 شهریور 1403 - 11:07

هاشمی در پاسخ به سیتنا: تحقق اهداف برنامه هفتم در اولویت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: میثاق ما با توجه به صحبت‌های رییس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری، برنامه هفتم پیشرفت است و باید تمام انرژی و وقت خود را بگذاریم تا بتوانیم اهداف این برنامه را محقق کنیم، اگر بخواهیم برنامه ای را ورای برنامه هفتم طراحی کنیم، با توجه به محدودیت منابع و واگرایی که در این خصوص ایجاد می‌شود، شاید نتوانیم این اهداف را محقق کنیم.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در جمع خبرنگاران پیرامون مهمترین وعده ارائه شده توسط وی به نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد، گفت: آن چیزی که میثاق ما با توجه به صحبت‌های رییس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری است، بحث برنامه هفتم پیشرفت است و این موضوع حائز اهمیت است و باید تمام انرژی و وقت خود را بگذاریم تا بتوانیم اهداف این برنامه را محقق کنیم.

وی ادامه داد:حقیقت ماجرا این است که اگر بخواهیم برنامه ای را ورای برنامه هفتم طراحی کنیم، با توجه به محدودیت منابع و واگرایی که در این خصوص ایجاد می‌شود، شاید نتوانیم این اهداف را محقق کنیم، ولی حتما این موضوعات را خواهش داریم از خبرنگاران که از ما مطالبه کنید و ما هم مکلف به پاسخگویی هستیم.

هاشمی همچنین بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشمندان کشور تاکید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم به یک جمع‌بندی برسیم تا این کار به شکل اقناعی و کارشناسی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله‌ای است که باید برای آن چاره‌اندیشی کرد و اگر در فضای کارشناسی به استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی نپردازیم و راهکاری برای آن پیدا نکنیم با چالش مواجه خواهیم شد. ما می‌توانیم مسیر استفاده از حضور کارشناسان و نخبگان کشور را هموار کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.