کدخبر :306310 پرینت
30 مرداد 1403 - 16:32

حمایت اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران از ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از دکتر ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به سوابق حرفه‌ای و دانشگاهی وی، از دکتر هاشمی به عنوان فردی اثرگذار و کارآمد در راستای اعتلای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور یاد کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این بیانیه که امروز سه شنبه (30 مردادماه) و در آستانه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم منتشر شد، با اشاره به سوابق حرفه‌ای و دانشگاهی دکتر ستار هاشمی، از وی به عنوان فردی اثرگذار و کارآمد در راستای اعتلای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور یاد شده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

ساماندهی امور مربوط به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از کسب و کارهای فناورانه و صادرات محصولات این حوزه از موضوعات مهمی است که به عنوان دغدغه های اساسی، در سال های اخیر با آن روبرو بوده ایم. 

بدون شک ساماندهی این حوزه و علی الخصوص صادرات محصولات فناورانه با همکاری متقابل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تشکل های تخصصی  حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و از جمله اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران امکان‌پذیر است.

در این راستا اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به عنوان تخصصی ترین تشکل صادراتی این حوزه، از آن فرهیخته تلاشگر که از معدود دانشمندان نخبه در حوزه هوش مصنوعی می باشید اعلام حمایت می‌نماید.

امید است که با ساماندهی امور مربوط به تولید و خدمات در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از کسب و کارهای فناورانه و در نهایت صادرات محصولات این حوزه شاهد اعتلای صنعت بزرگ و با ارزش افزوده بالای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.