کدخبر :305419 پرینت
14 مرداد 1403 - 10:45

صرافی بینگ ایکس احراز هویت را برای کاربران ایرانی اجباری کرده است!

برخی از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی ایکس از دریافت پیامی از طرف صرافی بینگ ایکس خبر داده اند که هشدار داده شده که هرچه سریعتر مدارکی جهت احراز هویت ارائه دهند، در غیر این‌ صورت حساب آنها بسته خواهد شد و در اسرع وقت باید دارایی‌های خود را خارج کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی روزهای اخیر عده‌ای از کاربران فارسی زبان شبکه اجتماعی ایکس ادعا کردند که پیامی از صرافی بینگ ایکس دریافت کرد‌ه‌اند که تا تاریخ مشخصی باید مدارک هویتی خود را جهت انجام عمل KYC ارائه دهند.

طبق بررسی‌ها به نظر می‌رسد که احراز هویت در این صرافی برای تمامی کاربران جدید و همچنین کاربرانی که با IPهای کشورهای غیرمجاز (به اذعان انها) وارد می‌شوند، اجباری خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیران گروه تلگرامی بینگ ایکس، کاربرانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند و با IPهای کشورهای غیرمجاز وارد نمی‌شوند، نیازی به احراز هویت ندارند و می‌توانند همچنان از خدمات صرافی استفاده کنند.

همچنین، امکان احراز هویت با مدارک ایرانی وجود ندارد و در صورت دریافت پیغام مربوط به احراز هویت، کاربران ایرانی باید در مهلت تعیین‌شده حساب خود را خالی کنند.

متن پیام این صرافی به شرح ذیل است:

کاربر عزیز BingX، سیستم ما تشخیص داده است که هنوز تأیید KYC را تکمیل نکرده‌اید. برای اطمینان از استفاده راحت شما از خدمات ما، لطفاً تأیید KYC خود را قبل از 14-08-2024 تکمیل کنید.
اگر این کار را انجام ندهید، نمی‌توانید از ویژگی‌هایی مانند فرصت‌های آتی و خریدهای نقطه‌ای استفاده کنید. بسته شدن موقعیت‌های موجود و خروج‌ها بی‌تأثیر باقی خواهد ماند؛ برای هر گونه سوال، لطفاً با پشتیبانی آنلاین 24/7 ما تماس بگیرید.

صرافی

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.