کدخبر :305404 پرینت
14 مرداد 1403 - 09:16

مرکز امداد و فوریت‌های سایبری؛ اولین مرکز ارائه خدمات تخصصی سایبری

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان قم، گفت: شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به عنوان شماره ارتباطی مرکز فوریت سایبری از خدمات چت آنلاین است که بر روی سایت رسمی پلیس فتا «سایبر پلیس» در قسمت فوریت وجود دارد و اولویت کارشناسان در پاسخگویی آنلاین است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان قم، رئیس این مرکز ضمن معرفی شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به عنوان شماره ارتباطی مرکز فوریت سایبری از خدمات چت آنلاین خبر داد و گفت: خدمات چت آنلاین که بر روی سایت رسمی پلیس فتا «سایبر پلیس» در قسمت فوریت وجود دارد اولویت کارشناسان در  پاسخگویی آنلاین است.

وی درباره ارائه مشاوره و راهنمایی والدین در فضای مجازی گفت: خانواده‌ها می‌توانند ضمن تماس با کارشناسان فوریت استان در خصوص آسیبهای متصور برای کودک و یا نوجوانشان در هر بازه سنی مشاوره تخصصی دریافت نمایند.

سرگرد حسینی در پایان اعلام داشت: عمده تماس‌هایی که از شهروندان دریافت می‌شود بابت موضوع کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک حاوی لینک آلوده و ارائه مشاوره به شهروندانی است که نیاز به  راهنمایی دارند و آسانترین راه برقراری ارتباط شهروندان با مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ می باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.