کدخبر :305080 پرینت
07 مرداد 1403 - 12:29

کدام گزینه‌ها برای وزارت ارتباطات به رئیس جمهور معرفی شدند؟

با بررسی 10 متخب نهایی کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات به همراه تمامی بیش از 60 رزومه ارسالی به کارگروه توسط شورای راهبری، نتایج بررسی به همراه اولویت‌ گزینه‌های پیشنهادی (حداقل هشت نفر) برای رئیس جمهور ارسال شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد جواد ظریف، رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم صبح امروز یکشنبه طی پستی در ایکس نوشت: پیشنهادهای اکثر کمیته‌ها بررسی و نتیجه سحرگاه امروز برای رئیس‌جمهور منتخب محترم ارسال شد. برای هیچ مسئولیتی کمتر از هشت پیشنهاد برای رئیس‌جمهور ارسال نشده است. 

قابل ذکر است؛ هفته گذشته و با پایان یافتن فعالیت کارگروه‌های شورای راهبری دولت چهاردهم، گزارش کارگروه‌ها، به همراه روند فعالیت‌ها و غربالگری‌ها برای شورای راهبری دولت چهاردهم ارسال شد.

کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات هم به تبعیت از روند فعالیت سایر گروه‌ها، گزارش فعالیت، غربالگری‌ها و امتیاز 10 نفر منتخب نهایی به همراه تمامی رزومه‌های ارسالی به کارگروه را برای شورای راهبری ارسال کرد.

به گفته محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم، گروه‌های اعتبارسنجی نظر خود را پیرامون سلامت کار هر کمیته در شورای راهبری ارائه دادند.

در همین راستا، 10 منتخب نهایی کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات به همراه تمامی بیش از 60 رزومه ارسالی به کارگروه توسط شورای راهبری بررسی و نهایتا نتایج بررسی به همراه اولویت‌ گزینه‌های پیشنهادی (حداقل هشت نفر) برای رئیس جمهور ارسال شد.

لیست نهایی کارگروه ارتباطات که برای شورای راهبری ارسال شده بود به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل است؛ اگرچه ممکن است لیست ارسالی به شورای راهبری به رئیس جمهور با تفاوت‌هایی مواجه شده باشد:

رضا باقری اصل
مرتضی براری
مهرداد ترابیان (انصراف داده)
علی حکیم جوادی
یاسر رضاخواه
اکرم فداکار
رضا فرجی دانا
محمد فرجود
ستار هاشمی
محمد علی یوسفی‌زاده

در همین حال، سید احمد معتمدی، عضو کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا با بی‌اطلاعی از لیست نهایی ارسالی شورای راهبری به رئیس جمهور، گفت: از آنجا که فعالیت کارگروه ارتباطات پایان یافته و اطلاعات نهایی به شورای راهبری ارسال شده است، لذا از لیست ارسالی شورای راهبری به رئیس جمهور اطلاعی ندارم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.