کدخبر :304006 پرینت
17 تیر 1403 - 10:40

لزوم توسعه بازارهای بین‌المللی کسب‌وکارهای الکترونیکی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، پایش و مطالعات راهبردی مرکز تتا گفت: مدل بین‌المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای الکترونیکی راهنمای جامعی است در جهت تدوین راهبردها و سیاست‌های ورود کسب و کارها به بازارهای بین‌المللی که با سه مولفه دامنه، عمق و زمان قابل تبیین می‌باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا جاویدعربشاهی در نخستین جلسه تخصصی بین‌المللی سازی کسب و کارها در حوزه تجارت الکترونیکی که به مناسبت دهه تولید و تجارت برگزار شد، گفت: با توجه به برنامه راهبردی مرکز به‌منظور توسعه بازارهای بین المللی کسب کارهای تجارت الکترونیکی مدل، مولفه‌ها و راهبردهای بین‌المللی‌سازی کسب و کارهای الکترونیکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جاویدعربشاهی با اشاره به چالش‌های فراروی کسب و کارها برای ورود به بازارهای خارجی گفت: دو راهبرد برای غلبه بر موانع بین‌المللی‌سازی وجود دارد، اول راهبردهای غلبه بر خارجی بودن و دوم راهبردهای غلبه بر خارج از شبکه بودن.

وی در این نشست عنوان کرد: مدل بین‌المللی‌سازی کسب و کارهای الکترونیکی راهنمای جامعی است در جهت تدوین راهبردها و سیاست‌های ورود کسب و کارها به بازارهای بین‌المللی که با سه مولفه دامنه، عمق و زمان قابل تبیین می‌باشد.

لازم به ذکر است در این نشست، مدیران کسب و کارهای تجارت الکترونیکی و متخصصان و فعالان زیست‌بوم تجارت الکترونیکی به ارائه تجربیات و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.