پاسخگویی اداره کل ارتباطات کرمانشاه به 100 درصد شکایات سامانه 195 در سال 1402
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از بررسی 3681 شکایت ثبت شده در سامانه 195 و پاسخگویی به 100 درصد این شکایات در سال 1402 خبر داد.
به گزارش سیتنا، سیدابوالفضل محمدی با اشاره به کاهش قابل توجه متوسط زمان پاسخگویی به شکایات مردمی در استان، بیان کرد: شکایات مربوط به بخشهای تلفن ثابت، خدمات اینترنت و خدمات تلفن همراه به ترتیب جزو مصادیق پرتکرار شکایات مردمی در سامانه ثبت شکایات 195 بوده است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه ضمن اشاره به پاسخگویی 100 درصدی شکایات سامانه 195 در سال 1402، اعلام کرد: از تعداد 3681 شکایت ثبت شده در این سامانه، تلفن ثابت با تعداد 1682 شکایت، اینترنت با تعداد 1036 شکایت، تلفن همراه با تعداد 670 شکایت و در نهایت خدمات پستی با تعداد 216 شکایت بالاترین میزان شکایت مردمی را به خود اختصاص دادهاست.
وی افزود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، تشعشعات رادیویی و خدمات ارزش افزوده مجموعا دارای 77 شکایت مردمی بوده است که توسط واحد بازرسی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است.
محمدی در ادامه با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده در خصوص سامانه 195 به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات، ارتقای سطح رضایتمندی و صیانت از حقوق استفاده کنندگان توسط این وزارتخانه انجام شده است، اظهار کرد: کاربران میتوانند برای رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مرتبط به این وزارتخانه با مراجعه به سامانه www.195.cra.ir شکایات خود را از نحوه خدمترسانی اپراتورهای همراه، تشعشعات رادیویی، شرکت مخابرات، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس و دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید