کدخبر :292064 پرینت
19 اسفند 1402 - 08:52

لیست کامل‌ روش‌های شارژ رایتل + تمامی کدهای دستوری

خرید شارژ رایتل را چگونه انجام دهیم؟ این، یکی از پرتکرارترین سوالات افرادی است که به‌تازگی به جمع کاربران این اپراتور پیوسته‌اند. آیا شما روشی را می‌شناسید که به کمک آن و بدون بیرون‌رفتن از خانه، برای سیم‌کارت رایتل موجودی بخریم؟

متن خبر

گزارش آگهی/ برخی افراد ادعا می‌کنند که خرید شارژ رایتل، نسبت به نحوه خرید سایر شارژ‌ها تنوع خیلی کم‌تری دارد چون رایتل یک اپراتور نسل جدید است و در ارائه خدمات این‌چنینی، چندان موفق نیست. ما در این مقاله، خلاف این موضوع را ثابت می‌کنیم تا شما بدانید که رایتل هم برنامه‌های خوبی برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

رایتل، انتخابی هوشمند برای ارتباطات مدرن

رایتل، به‌عنوان سومین اپراتور شبکه تلفن همراه کشور، فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد. سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور نسل جدید، با پیش‌شماره‌های 0922، 0921 و 0923 عرضه می‌شوند. مشترکین می‌توانند با خرید شارژ رایتل، از خدماتی همچون اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و طرح‌های شگفت‌انگیز مکالمه بهره‌مند شوند.

به‌عنوان یک کاربر، اگر دوست دارید قیمت‌های پایینی در زمینه خدمات تلفن همراه داشته باشید، باید از حضور رایتل در این فضا دفاع کنید. مزیت دیگری که این اپراتور با خود به همراه آورد، پوشش‌دهی مطلوبی است که مشترکین، می‌توانند در مناطق مختلف آن را تجربه کنند. این موضوع، رایتل را هم‌راستای سایر رقبا قرار می‌دهد.

راهی که در گذشته، برای خرید شارژ رایتل داشتید

اگر به خاطر داشته باشید، قبل‌ترها برای خرید شارژ، تنها راه پیش روی شما رفتن به مغازه و دستگاه‌های خودپرداز مستقرشده در سطح شهر بود. حالا چه می‌کنید؟ آن زمان‌ها پیشرفت‌های تکنولوژی چندان چشمگیر نبود و افراد هم، آشنایی کمی با فناوری‌ها و خدمات موبایلی داشتند.

فعالیت‌های فیزیکی مردم در عصر گذشته، بیشتر از امروز بود و این موضوع، با خود محدودیت‌های زیادی می‌آورد. درحال‌حاضر، ورق کاملا برگشته است و افراد بدون اینکه زحمت تکان‌خوردن به خود دهند، شارژ می‌خرند و خیلی از امور روزمره خود را گوشی‌به‌دست انجام می‌دهند. این تغییر و تحول برای شما جالب نیست؟

روش های آفلاین خرید شارژ رایتل

با اینکه محبوبیت رایتل، به‌اندازه ایرانسل و همراه اول نیست، اما بااین‌حال این شرکت ارائه‌دهنده خطوط تلفن همراه، خدمات گسترده‌ای برای تعداد قابل توجه کاربران خود در نظر گرفته است تا بتوانند به سرویس‌های جذاب رایتل دسترسی داشته باشند.

کدهای دستوری USSD، به‌منظور تسهیل عملیات ارتباطی روی کار آمدند. شما با شماره‌گیری کد مورد نظر، به منوی سرویس‌دهی دسترسی پیدا می‌کنید و از خدمات و امکانات زیر بهره‌مند می‌شوید.

  • پرداخت صورت‌حساب و خرید شارژ
  • خرید بسته اینترنت، مکالمه و پیامک
  • استعلام بسته، صورت‌حساب، شارژ سرویس فعال و تنظیمات سرویس‌ها

باتوجه به اینکه هدف ما در این مقاله، معرفی روشی برای خرید موجودی رایتل است، کد *200# را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما به‌واسطه این کد، می‌توانید بدون اتصال به اینترنت، برای خودتان و اطرافیان‌تان شارژ مستقیم عادی، شورانگیز و کارت شارژ بخرید. استفاده از این روش آفلاین، برای کسانی که گوشی ساده دارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند به اینترنت متصل شوند، انتخاب خوبی خواهد بود. نظر شما چیست؟

نحوه خرید شارژ رایتل با کدهای دستوری

افرادی که دارای سیم‌کارت اعتباری و دیتا هستند، زمانی که با کدهای دستوری اقدام به خرید اعتبار می‌کنند، یک رمز 16 رقمی برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. دقت کنید که روند خرید شارژ عادی با خرید شارژ شورانگیز متفاوت است.

کد دستوری اعتبار عادی رایتل، #رمز شارژ *141* و کد دستوری شارژ شورانگیز، #رمز شارژ*145*  است. با چنین روند ساده‌ای می‌توانید متناسب با نیاز و الگوی مصرف خود، موجودی سیم‌کارت‌تان را افزایش دهید.

خرید شارژ رایتل با روش‌‌های آنلاین

[node:title]

افرادی که به‌سبب کار یا علایق‌شان، مدام در وضعیت آنلاین هستند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف گشت‌وگذار می‌کنند، حتما با روش‌های خرید شارژ اینترنتی آشنایی دارند. در حقیقت، باتوجه به حضور همه‌جانبه اینترنت در ابعاد مختلف زندگی ما، استفاده از خریدهای اینترنتی، شکل‌وشمایل گسترده‌تری دارد.

اگر به‌عنوان یک کاربر رایتلی، طرفدار استفاده از شیوه‌های مدرن آنلاین برای افزایش اعتبار سیم‌کارت‌تان هستید، می‌توانید به‌واسطه وب‌سایت یا اپلیکیشن اختصاصی این اپراتور، برای خودتان و اطرافیان‌تان شارژ بخرید.

در روش‌های آنلاین، شما امکان خرید مستقیم را خواهید داشت. یعنی با کدهای USSD سروکاری ندارید. به همین دلیل، سرعت بالاتر و سهولت لذت‌بخشی را حین خرید شارژ تجربه خواهید کرد. زمانی که از منوی خدمات اپلیکیشن، بر گزینه شارژ کلیک می‌کنید، می‌توانید شماره خودتان یا شخصی دیگر را از لیست مخاطبین‌ وارد کنید و بعد از تکمیل فرم اطلاعات بانکی، موجودی‌تان را با مبلغ و نوع مورد نیاز آن، افزایش دهید.

وب‌سایت و نرم‌افزارهای بانکی هم امنیت خوبی در خرید شارژ رایتل دارند

مهم‌ترین اصل خریدهای اینترنتی، امنیت و اعتبار درگاه پرداختی است. بابت معرفی قبلی خیال‌تان راحت باشد. سایت و اپلیکیشن ویژه این اپراتور که توسط میلیون‌ها نفر قابل استفاده هستند، مسلما ارزش و اعتبار بالایی دارند. اما اگر شما به‌سبب انجام امور بانکی و تبادلات مالی، نرم‌افزاری روی گوشی خود نصب کرده‌اید و می‌خواهید با استفاده از همان، شارژ بخرید، توصیه می‌کنیم که ابتدا از اعتبار و امنیت آن مطمئن شوید.

قطعا همه شما در مورد کلاهبرداری‌های اینترنتی به‌واسطه درگاه‌های ناامن پرداختی، چیزهایی شنیده‌اید. اگر می‌خواهید از رخداد این اتفاقات برای خودتان و خانواده‌تان پیشگیری کنید، از اپلیکیشن‌های بانکی استفاده کنید که تحت‌نظر نهادهای شناخته‌شده، خدمات‌رسانی کنند.

سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از 100 سرویس کاربردی، می‌تواند هدف خوبی برای خرید موجودی رایتل و سایر اپراتورها باشد. این نرم‌افزار طراحی‌شده توسط بانک پارسیان، تحت‌نظارت پلیس فتا و بانک مرکزی، اقدام به آغاز فعالیت کرد و به‌دلیل سرویس‌دهی‌های جذاب خود در حوزه‌های مختلف، کاربران زیادی را در سراسر کشور به‌سمت خود کشید.

بهترین راه برای خرید شارژ رایتل

اگر شیوه‌های منسوخ قدیمی را نادیده بگیریم، امروز برای خرید شارژ رایتل، 2 راه پیش رو دارید. استفاده از روش آفلاین کد دستوری و درگاه‌های پرداختی آنلاین. اینکه از کدام این روش‌ها استفاده می‌کنید، به شرایط و سلیقه خودتان بستگی دارد.

اگر گوشی ساده داشته باشید، مسلما توانایی استفاده از درگاه‌های آنلاین را نخواهید داشت ولی اگر قابلیت دسترسی به اینترنت را دارید، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر بانکی، سهولت و سرعت بیشتری را برای خرید شارژ ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.