کدخبر :289582 پرینت
14 دی 1402 - 10:52

لزوم پایداری شبکه و اجرای به موقع پروژه‌های شرکت زیرساخت برای خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بر پایداری شبکه و اجرای به موقع پروژه‌های شرکت زیرساخت برای خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده با سازمان خصوصی سازی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت ضروری است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جلسه مولد سازی املاک شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور محمد جعفر پور، معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس مجید خباز عضو هیئت مدیره، حسن صمدی مدیرکل دفتر حقوقی، مسعودعظیمی معاون توسعه منابع، حمید مظاهری طامه مدیرکل دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی، فرهاد آشفته دل مدیر کل ارزیابی فنی و هماهنگی استان ها و نمایندگان سازمان خصوصی سازی، برگزار شد.

در این نشست که ۱۳ دی ماه سال جاری برگزار شد، مهندس جعفرپور اظهارکرد: در توسعه زیرساختهای ارتباطی نگاه ما در دولت سیزدهم در راستای ایران قوی و استفاده از توان داخلی است. ما این باور را در عمل نشان دادیم و به عنوان شبکه مادر مخابراتی درکشور پاسخگوی نیاز سایر اپراتورهای مخابراتی کشور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه به لحاظ تاثیرگذاری این شرکت در راس هرمICT کشور قرار دارد افزود: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می تواند در کل ICT کشور و حتی منطقه تاثیرگذار باشد.

وی بر پایداری شبکه و اجرای به موقع پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت برای خدمت رسانی با کیفیت تر تاکید کرد و افزود: تعامل سازنده با سازمان خصوصی سازی برای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت ضروری است.

در ادامه مهندس خباز, مولد سازی املاک شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق مصوبه مولدسازی دارایی های دولت را ضروری برشمرد و گفت: بخشی از این املاک تا مرحله ارزش افزایی پیش رفته و امیدواریم با همکاری سازمان خصوصی سازی در مسیر اهداف پیش بینی شده، حرکت کنیم.

در این نشست دکتر امیر رحیمی معاون روش های مولد سازی مرکز مولدهای کشور با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت در مولد سازی املاک مازاد، پیشرو دیگرسازمان هاست؛ گفت: در خصوص فرآیند فروش املاک مازاد شرکت ارتباطات زیرساخت، با این شرکت همکاری های لازم صورت می گیرد.

در این جلسه که از طریق ویدیو کنفرانس مدیران زیرساخت استانی نیز حضور داشتند، نمایندگان سازمان خصوصی سازی توضیحاتی در خصوص فرآیند فروش املاک شرکت ارتباطات زیرساخت، ارائه کردند.
در ادامه مدیران زیرساخت استان ها، چالش های فروش املاک استانی در راستای ارزش افزایی بیشتر را عنوان کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.