کدخبر :289446 پرینت
11 دی 1402 - 09:24

مرکز توسعه نوآوری و فناوری تبلیغات کشور راه‌اندازی می‌شود

جریان‌سازی توسعه صنعت تبلیغات، راه‌اندازی مرکز نوآوری و فن‌آوری تبلیغات، شکل‌گیری حوزه برند و تحول در صنعت تبلیغات و کسب و کارها از جمله برنامه‌های پیشنهادی نخستین نشست کارگروه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارتخانه‌های ارشاد و صمت است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت صمت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذر ماه 1402 و در پی برگزاری نخستین همایش فن‌آوری تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در تهران منعقد شده است.

عباس محمدیان با اشاره به ضرورت شکل‌گیری جلسات این کارگروه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو وزارتخانه برای تحقق اهداف و برنامه‌های این تفاهم‌نامه، گفت: افزایش و ارتقای پیوستگی صنعت تبلیغات و کسب و کارها از جمله برنامه‌های پراهمیت این تفاهم‌نامه است که مقرر است با برگزاری جلسات مشترک صاحبان صنایع و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور شکل اجرایی مناسبی به خود بگیرد.

نخستین نشست کارگروه اجرایی تفاهم‌نامه مشترک بین دستگاهی این دو وزارت خانه است که در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان این که مشارکت و همکاری برای توانمندسازی، تبادل تجربیات، ارزیابی و رتبه‌بندی، ویژندسازی (برندینگ) و ایجاد سازوکارهای مورد نیاز برای معرفی و تبلیغ تجاری محصولات و خدمات شرکت‌های تولیدی و خدماتی از جمله کارویژه‌های کمیته اجرایی این تفاهم‌نامه است، افزود: نقش کنشگران و فعالان فضای مجازی به عنوان پرچمداران ویژندسازی در کشور بسیار پراهمیت و برجسته است و در این ارتباط برنامه‌های مدون تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های موردنظر در دستور کار قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش‎های فصلی، جشنواره‌های تخصصی، کاهش تعرفه‌های تبلیغاتی برای کمک به کسب و کارهای خُرد و ساخت برنامه‌های تلویزیونی منظم در این حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.