کدخبر :289221 پرینت
05 دی 1402 - 17:42

نمایشگاه ایران تلکام 1402 با تقدیر از برگزیدگان و فعالان به کارش پایان داد + گزارش تصویری

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال که با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید و صادراتی از دوم دی‌ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده بود، عصر امروز پنجم دی ماه با تقدیر از برگزیدگان و فعالان این دوره از نمایشگاه به کارش پایان داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نمایشگاه ایران تلکام 1402 در چهار روز برگزاری علاوه بر استقبال مختصصان حوزه ارتباطات، شاهد حضور مقامات عالی رتبه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گفت‌وگو و مذاکرات آنها با مدیران بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه بود.

در همین حال، برپایی پاویون معرفی و رونمایی از محصولات جدید و پیشرفته در حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال از وجوه تمایز این دوره از نمایشگاه تلکام بود.

برگزاری 15 پنل تخصصی و 22 کارگاه در حوزه فناوری های نوین توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان با موضوعات لبه تکنولوژی با استقبال حاضران در نمایشگاه مواجه شد.

در روز پایانی نمایشگاه و با حضور تنی چند از اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از نمایشگاه تلکام مراسم تقدیر از حامیان نمایشگاه و شرکت‌های حاضر در پاویون رونمایی برگزار شد.

کارخانجات تولیدی شهید قندی، هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، توسعه منابع انرژی، شرکت مهندسی شبکه گستران آریا سامانه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل، شرکت اتصال صنعت میانه، شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت رایان پارس، شرکت انتقال داده های آسیاتک، شرکت ارتباطات مبین نت و شرکت پیشتازان فن آور پانا از حامیان این دوره از نمایشگاه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

نمایشگاه ایران تلکام 1402 با تقدیر از برگزیدگان و فعالان به کارش پایان داد

نمایشگاه ایران تلکام 1402 با تقدیر از برگزیدگان و فعالان به کارش پایان داد

شرکت‌های اندیشه نگار پارس، موج آینده فرافن، ژرف اندیشان هوشمند دیبارایان، هژیر صنعت، امن افزار گستر شریف، کارا الکترونیک مبنا، صنایع ارتباطی آوا، سبز سیستم، داده پردازان دوران، اتصال صوت، گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن، به‌پرداز همراه سامانه اول (بهسا)، خدمات مخابراتی ارگ جدید، پردازش و ذخیره سازی سریع داده پرسا، توسعه عصر الکترونیک سیوان، خوشه محصولات الکترونیکی تهران، مهندسی تحقیق و توسعه ارتباطات صمیم رایانه و پرتو تماس نوین (پرمان) از شرکت‌های حاضر در پاوین رونمایی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخشی از این مراسم از مونا ارشادی‌فر، مدیر ستاد خبری نمایشگاه ایران تلکام 1402 تقدیر به عمل آمد.

[node:title]

در ادامه مراسم و به ابتکار ستاد خبری نمایشگاه تلکام و برای نخستین بار در دوره‌های نمایشگاه‌های تلکام از خبرنگاران فعال در ستاد خبری و فعالان رسانه‌ای در این دوره از نمایشگاه تلکام تقدیر شد.

لوح تقدیر و هدیه خبرنگاران فعالان در نمایشگاه تلکام نیز از سوی «همراه اول» و «مبین نت» به عنوان حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام با حضور نمایندگان حاضر در مراسم از سوی این دو اپراتور و همچنین شرکت «صنایع ارتباطی آوا» اعطا شد.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان سایر بخش‌های این نمایشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

[node:title]

دکتر داوود ادیب، رئیس کانون هماهنگی فاوا و عضو شورای سیاست‌گذاری این دوره از نمایشگاه تلکام به نمایندگی از شورا از مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران به جهت تلاش‌ها در برگزاری این دوره از نمایشگاه که به جهت کسالت مادرشان امکان حضور در این مراسم را نیافته بود، تقدیر کرد.

گزارش تصویری سیتنا از مراسم اختتامیه نمایشگاه تلکام 1402 را ببینید:

عکاس: حسین شهلایی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.