کدخبر :289131 پرینت
03 دی 1402 - 18:01

گزارش تصویری سیتنا، بازدید رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام

در دومین روز برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، دکتر مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید روز نخست خود از این نمایشگاه، مجددا در نمایشگاه تلکام حضور یافت و ضمن بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنعت ارتباطات، با مدیران و متخصصان این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام 1402) در فضایی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع و با حضور بیش از 160 شرکت فعال در صنعت ارتباطات در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده است.

در دومین روز برپایی این نمایشگاه، دکتر مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید روز نخست خود از این نمایشگاه، مجددا در نمایشگاه تلکام حضور یافت و ضمن بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنعت ارتباطات، با مدیران و متخصصان این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشست.

توانگر همچنین در پاویون محصولات فناورانه در نمایشگاه تلکام حضور یافت و از نزدیک در جریان توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در صنعت ارتباطات قرار گرفت.

گزارش تصویری سیتنا از این بازدیدها را مشاهده بفرمایید:

عکاس: حسین شهلایی

«همراه اول» و «مبین نت» حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.