کدخبر :289092 پرینت
02 دی 1402 - 17:52

گزارش تصویری؛ بازدید مدیران و مقامات مسوول از توانمندی‌های داخلی صنعت ارتباطات در نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه بین المللی تلکام 1402 از امروز شنبه دوم دی‌ماه با حضور مقامات عالی رتبه صنعت ارتباطات و متخصصان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد تا بیش از 160 شرکت مهندسی، تحقیق و توسعه، تولیدی و صادراتی فعال در صنعت ارتباطات توانمندی‌هایشان را به معرض نمایش بگذارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام 1402) در فضایی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع و با حضور ۱۵۵ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شد.

برگزاری 15 پنل تخصصی و 22 کارگاه در حوزه فناوری های نوین توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان با موضوعات لبه تکنولوژی از وجوه تمایز این دوره از نمایشگاه است.

حضور مهمانان خارجی از ۳۰ شرکت از کشورهای سوریه، عراق، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، چین و روسیه از دیگر نکات قابل توجه نمایشگاه تلکام سال جاری است.

در نخستین روز برپایی این نمایشگاه، دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی و دکتر سیدمحمد رضوی‌زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در سالن‌های نمایشگاه از توانمندی‌های شرکت‌های صنعت ارتباطات بازدید کردند و با مدیران و متخصصان این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشستند.

گزارش تصویری سیتنا از این بازدیدها را مشاهده بفرمایید:

عکاس: حسین شهلایی

«همراه اول» و «مبین نت» حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.