کدخبر :287009 پرینت
13 آبان 1402 - 12:59

دانلودر اینستاگرام: استوری، ریلز، پست چه کار می‌کند؟

خیلی از افراد دوست دارند ویدیوها و عکس‌های مختلفی را که در اینستاگرام می‌بینند، در گالری خود ذخیره کنند که دانلودر اینستاگرام این کار را می‌کند.

متن خبر

گزارش آگهی/ اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی در سراسر جهان شناخته می‌شود که طرفداران بسیار زیادی در همه کشورهای دنیا دارد. از سوی دیگر، خیلی از افرادی که در طول شبانه روز ویدیوها و عکس‌های مختلفی را در اینستاگرام می‌بینند، دوست دارند که این ویدیوها را در گالری خود ذخیره کرده و بعدا آنها را تماشا کنند. در این شرایط، استفاده از دانلودر اینستاگرام می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد. در این مقاله، ما چندین دانلودر اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید دغدغه خود را برطرف کنید.

[node:title]

به طور کلی، از چندین سال پیش تاکنون اینستاگرام مورد توجه افراد در سراسر جهان قرار می‌گرفته است. با این حال، یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌هایی که خیلی از کاربران اینستاگرام دارند، این است که این برنامه قابلیتی برای دانلود ویدیوها و تصاویر به آنها نمی‌دهد و آنها مجبور می‌شوند از اپلیکیشن‌های دیگر برای این کار استفاده کنند.

با استفاده از یک دانلودر مخصوص اپلیکیشن اینستاگرام، می‌توانید خیلی راحت این نیاز خود را برطرف سازید. پس اگر شما هم یکی از کاربران فعال اینستاگرام هستید و می‌خواهید بدانید که دانلود و ذخیره کردن استوری و ویدیوهای پست شده چگونه انجام می‌شود، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما با استفاده از یک دانلودر اینستاگرام می‌توانید خیلی راحت تمام ویدیوهایی که در این اپلیکیشن می‌بینید را دانلود کنید. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که می‌توانند با استفاده از خود اپلیکیشن اینستاگرام، ویدیوها را سیو کنند. این در حالی است که سیو ریلز و استوری در اینستاگرام برای داخل گالری به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید، این است که هر چیزی که می‌بینید را به‌گونه‌ای در پوشه‌ای در خود اینستاگرام سیو کرده و بدن آنها را ببینید.

پیشنهاد ما: دانلودر رایگان یوتیوب 2024

در این شرایط، اگر شما بخواهید مواقعی که اینترنت ندارید هم ویدیوها را ببینید، این امکان برای شما وجود نخواهد داشت. خوشبختانه اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا علاوه بر سیو استوری و ریلز در خود اینستاگرام، آنها را در گالری خود نیز ذخیره کنید.

[node:title]

هر کدام از این اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌ها ویژگی‌های مخصوصی دارند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. بااین‌حال، مهمترین ویژگی مشابه همه این اپلیکیشن‌ها این است که فوق‌العاده کارآمد هستند و کار شما را راحت می‌کنند.

روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آوردید، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که برنامه‌های دانلودر اینستاگرام می‌توانند قابلیت‌های بسیار زیادی داشته باشند و بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف کنند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مختلفی خیلی راحت کار دانلود استوری اینستاگرام را انجام دهید. در این قسمت، برخی از بهترین روش‌هایی که به عنوان دانلودر اینستاگرام در نظر گرفته می‌شوند را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم.

دانلودر ریلز اینستاگرام با برنامه Insta Save

اپلیکیشن Insta Save یکی از بهترین و معتبرترین اپلیکیشن‌های دانلود اینستاگرام شناخته می‌شود که قابلیت‌های بسیاری در اختیار کاربران این برنامه قرار می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، هر چند ویدیویی که بخواهند را دانلود کنند. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید به صورت همزمان، چندین پست، ریلز و عکس را از اینستاگرام دانلود کنید.
نکته جالب توجه درباره این دانلودر این است که می‌توان از آن برای دانلود استوری اینستاگرام نیز استفاده کرد. با این حال، نکته مهمی که باید درباره این دانلودر استوری و ریلز اینستاگرام بگوییم، این است که برای استفاده از این اپلیکیشن باید از قبل حتما وارد برنامه شده باشید و اطلاعات پیج اینستاگرام خود را نیز تایپ نمایید. بعد از انجام این کارها، محیطی شبیه به اینستاگرام برای شما باز می‌شود که می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود نمایید.

دانلودر استوری و ریلز اینستاگرام با FastSave

از دیگر اپلیکیشن‌های پرطرفدار برای دانلود ویدیو و ریلز از اینستاگرام، می‌توان به FastSave اشاره کرد. نحوه کار کردن با این اپلیکیشن فوق العاده راحت است و هر کسی می‌تواند به صورت خودکار ویدیو و عکس‌های مورد نیاز خود را از اینستاگرام دانلود کند.

نکته جالب توجه درباره این دانلودر اینستاگرام این است که به شما امکان دانلود ویدیو و عکس از پیج‌های خصوصی را می‌دهد. با این حال، فقط باید قبل از دانلود حتما پیج خصوصی مورد نظر خود را فالو کرده باشید و سپس درون این اپلیکیشن هم لاگین کرده باشید. این در حالی است که برای دانلود ویدیو و عکس از پیج‌های عمومی، نیازی نیست که حتما آنها را فالو کنید.
در قدم بعدی، وارد این اپلیکیشن شده و در قسمت مشخص شده، لینک ویدیو مورد نظر خود را پیست کنید. حالا باید آیکون قرمز رنگ را انتخاب کنید تا فرایند دانلود آغاز شود. در این مرحله، گزینه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید روی FAST DOWNLOAD ضربه بزنید تا فرایند دانلود در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز شود.

دانلودر اینستاگرام Downloader for Instagram: Video Photo Story Saver

از دیگر اپلیکیشن‌های قابل توجهی که به راحتی می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کرده و ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید، می‌توان به دانلود اینستاگرام Downloader for Instagram: Video Photo Story Saver اشاره کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، این است که به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، هر ویدیویی که خواستید را به‌راحتی دانلود کنید. حتی اگر به کپشن پستی علاقمند شدید، این اپلیکیشن امکان دانلود و کپی کپشن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

نحوه استفاده از این اپلیکیشن هم دقیقا مشابه موارد قبلی بوده و هیچ تفاوتی ندارد. مانند موارد قبلی، باید حتما از قبل وارد این برنامه شده و لاگین کرده باشید و تا بعد بتوانید هر ویدیو و ریلزی که خواستید را در گالری خود ذخیره کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، امکان دانلود استوری اینستاگرام نیز برای شما وجود دارد و هیچ‌گونه مشکلی در کار کردن با آن نخواهید داشت.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با IG Downloader

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن فوق العاده IG Downloade، هر رسانه‌ای که بخواهید را از برنامه اینستاگرام دانلود کنید. قابلیت جالب این اپلیکیشن این است که شما کمک می‌کند تا هر چیزی که یک پست در اینستاگرام وجود دارد را دانلود کنید. حالا این می‌تواند شامل مواردی مانند کپشن، آهنگ بک‌گراند، خود ویدیو، عکس و یا حتی هشتگ‌ها باشد.
برای دانلود ویدیو از این اپلیکیشن، در ابتدا باید لاگین کنید و بعد از کپی لینک ویدیو از همان گزینه سه نقطه، لینک ویدیو را در کادر مشخص شده در این اپلیکیشن پیست کنید و در آخر هم گزینه دانلود را بزنید.

دانلو در استوری اینستاگرام با اپلیکیشن Story Saver

بیشتر اپلیکیشن‌هایی که در قسمت قبل معرفی کردیم، هم برای پست و هم برای استوری مناسب بودند. با این حال، اگر به دنبال یک دانلودر استوری اینستاگرام می‌گردید که منحصرا برای استوری طراحی شده باشد، باید اپلیکیشن Story Saver را به شما معرفی کنیم.

نکته جالبی که باید درباره این دانلودر استوری اینستاگرام برای شما توضیح دهیم، این است که این اپلیکیشن فقط برای دانلود استوری کاربرد ندارد و قابلیت‌های خیلی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، مواردی مانند ساخت کپشن، ساخت هشتگ، تولید کلاژ، دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و همچنین استوری هستند.

اهمیت اپلیکیشن‌های دانلودر اینستاگرام

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آوردید، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که دانلودر اینستاگرام تا چه حد در راحتی کار کاربران این اپلیکیشن تاثیر داشته است. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، دانلود ویدیو و استوری اینستاگرام برای کاربران فوق العاده راحت‌تر شده و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، کارهای ذخیره کردن استوری را به راحتی در گالری خود انجام دهند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ یک از این اپلیکیشن‌ها مانند برنامه‌های خرید فالوور کار نمی‌کنند و به صورت کاملا رایگان و قانونی در اختیار شما قرار می‌گیرند. البته برنامه‌هایی هم وجود دارند که قابلیت‌های دیگری برای گسترش پیج‌های اینستاگرامی در اختیار ادمین‌ها قرار می‌دهند.

برخی از این قابلیت‌ها، مواردی مانند افزایش بازدید استوری اینستاگرام و همچنین ویو رایگان اینستاگرام هستند. از دیگر قابلیت‌ها، می‌توان به مواردی مثل دریافت فالوور رایگان و یا حتی خرید فالوور اشاره کرد. با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که بهترین راه برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام، این است که فعالیت‌های گسترده‌تری داشته باشید و تا حد امکان با مخاطب‌های خود تعامل بیشتری بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره انواع دانلودر اینستاگرام به دست آوردید. همان طور که گفتیم، برنامه‌ها و وب‌سایت‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارند که ‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می‌دهند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن هر محتوایی که از اینستاگرام دیدید را دانلود کنید. حالا فرقی ندارد که به دنبال یک دانلودر استوری اینستاگرام باشید یا دانلودر پست و ریلز. در هر شرایطی، این اپلیکیشن‌ها کارایی زیادی برای شما خواهند داشت.

البته باید گفت که علاوه بر این موارد، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های دیگری نیز برای رسیدن به این هدف وجود دارند که متاسفانه وقت نشد ما همه آنها را نام ببریم. پس اگر شما هم اپلیکیشن دیگری برای دانلود ویدیو از اینستاگرام می‌شناسید که کارایی خوبی دارد، می‌توانید نام آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.