کدخبر :307135 پرینت
17 شهریور 1403 - 09:51

محدودیت دسترسی نوجوانان به ویدیوهای مربوط به تناسب اندام توسط یوتیوب

طبق اعلام شبکه اجتماعی یوتیوب، کاربران ۱۳ تا ۱۷ ساله همچنان مانند سابق می‌ توانند محتوای مرتبط با تناسب اندام را جستجو و مشاهده کنند، اما بر اساس الگوریتم جدید این شبکه اجتماعی، به تماشای مکرر ویدیوهای مشابه تشویق نخواهند شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، شبکه اجتماعی یوتیوب اعلام کرده است که در تلاش برای حفظ سلامت روان در نوجوانان، پیشنهاد ویدیوی مربوط به تناسب اندام را برای آنها محدود خواهد کرد.

به گفته یوتیوب، این محدودیت مخصوصا شامل محتوایی می‌شود که انواع خاصی از بدن را «ایده‌آل‌سازی» می‌کنند.

یوتیوب می‌گوید به دلیل نگرانی از این که قرار گرفتن مکرر در معرض چنین ویدیوهایی می‌تواند جوانان را به سمت ایجاد «باورهای منفی» در مورد بدنشان سوق دهد، این محدودیت را اعمال می‌کند.

یوتیوب اعلام کرده است که کاربران ۱۳ تا ۱۷ ساله همچنان مانند سابق می‌توانند محتوای مرتبط با تناسب اندام را جستجو و مشاهده کنند، اما بر اساس الگوریتم جدید این شبکه اجتماعی محبوب، به تماشای مکرر ویدیوهای مشابه تشویق نخواهند شد. الگوریتم یوتیوب معمولا محتوای مشابه آنچه کاربران قبلا جستجو کرده‌اند، به آنها توصیه می‌کند.

یوتیوب گفته است که این محدودیت‌ها پس از آن که دریافته‌ است «نوجوانان بیشتر از بزرگسالان با دیدن پیام‌های مکرر در مورد استانداردهای ایده‌آل در محتوایی که آنلاین مصرف می‌کنند، باورهای منفی درباره خود شکل می‌دهند» اعمال شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.