کدخبر :286634 پرینت
03 آبان 1402 - 14:05

امکان آپلود ویدیوهای ۱۵ دقیقه‌ای در تیک‌تاک میسر می‌شود

بر اساس اعلام تیک‌تاک، این شبکه اجتماعی قصد دارد به‌صورت آزمایشی زمان ویدیو‌های قابل آپلود در این پلتفرم را از ۱۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه افزایش دهد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، تیک‌تاک از جمله شبکه‌های اجتماعی نو ظهوری است که با ایده‌های جذاب و جالب و همچنین تکیه بر جذب قشر کم سن جامعه توانست خیلی زود محبوب شود. شبکات اجتماعی ویدیو محور، همواره محدودیت‌هایی در مدت زمان محتوای خود دارند.

در ادامه، محدودیت زمان ویدئوها در تیک‌تاک چندین بار اصلاح شده و در سال ۲۰۲۱ به ۳ دقیقه و سال ۲۰۲۲ به ۱۰ دقیقه افزایش یافت. این پلتفرم مورد پسند جوانان بسیاری قرار داشته و اکنون با معرفی امکان آپلود ویدئوهای ۱۵ دقیقه‌ای، تلاش می‌کند تا به تبدیل به رقیب جدی‌تری برای یوتیوب در دسته ویدئوهای طولانی‌تر بپردازد.

این پلتفرم که در ابتدا به دلیل ایجاد محیطی برای انتشار ویدیوهای کوتاه و اعتیادآور میان کاربران محبوب شده بود، رسماً با گنجاندن ویدیوهای طولانی‌تر یوتیوب را به چالش کشیده است.

این پلتفرم سرگرمی در روز دوشنبه اخبار مربوط به توسعه این قابلیت در شبکه اجتماعی تیک‌تاک را رسماً تأیید کرد. به گفته تیک‌تاک، این قابلیت قرار است ابتدا در چند منطقه خاص و به تعداد محدودی از کاربران آزمایشی عرضه شود.

طول ویدیوی گسترده به سازندگان زمان و انعطاف‌پذیری بیشتری در هنگام اشتراک‌گذاری چیزهایی مانند دستور پخت غذا، آموزش‌های زیبایی، محتوای آموزشی و طرح‌های کمدی می‌دهد.

برای سازندگان ویدیوهای تیک‌تاک، این تغییر به معنیِ داشتنِ انعطاف‌پذیری بیشتر هنگام پست کردن ویدئوهای آموزشی و سرگرمی است؛ بسیاری از آن‌ها دیگر نیازی به برش ویدیوی خود به چند قسمت برای مطابقت با محدودیت‌های تیک‌تاک ندارند.

در گذشته، تیک تاک به‌عنوان پلتفرمی برای محتوای کوتاه‌مدت در نظر گرفته می‌شد، در حالی که یوتیوب به‌عنوان خانه محتوای طولانی‌مدت در نظر گرفته می‌شد. در حالی که تیک‌تاک با تست ویدئوهای با طول بیشتر و امکان تغییر وضعیت افقی به دنبال چالش به جایگاه یوتیوب است، پلتفرم ویدیویی تحت مالکیت گوگل نیز تلاش می‌کند با ویژگی‌های مانند ویدئوهای کوتاه Shorts به سلیقه‌های مختلفی تطابق یابد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.